Beantwoord

TuneIn speelt niet alle favoriete zenders meer af

  • 27 May 2019
  • 6 reacties
  • 1410 Bekeken

Hallo wie kan helpen ..
Mijn sonos 5 (2nd gen) speelt wel nog via spotify.
Bij het radio luisteren kan ik enkele zender niet meer afspelen merendeel VRT zenders (al speelt VRT News wel prima !!) bvb Zenders Veronica, sky .. geen probleem.
Is begonnen door te wisselen van radio 1 naar Joe Fm - geen geluid "kan geen contact maken met TuneIn" kwam na tijdje tevoorschijn... teruggezet op Radio 1 - ook geen klank meer en zelfde melding.
Gelijk welke controler ik gebruik (op de PC, Laptop, GSM) zelfde probleem en zelfde zenders wel/niet te horen.
Zag in forum dat een aantal jaren geleden idem probleem was ?
icon

Beste antwoord door Frank N 29 May 2019, 10:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Chris, klinkt als een vervelend probleem.

Zou je een diagnose willen maken nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.

En kun je die zenders via https://tunein.com wel vinden en afspelen?
Goede middag Frank,
Ik ben bij de klant geweest en heb z'n diagnose gestuurd, leveringsgegevensnr 1411126696 ( ons gekregen casenummer is: 00812634)
Zoals u vroeg heb ik ook eens geprobeerd via https://tunein.com en had hier idd hetzelfde probleem ... sommige zenders ok andere dan te vinden maar kon er geen verbinding mee maken...
Het toestel staat wel in een bank/verzekeringskantoor, zou een te sterke firewall of dergelijks hiermee te maken kunnen hebben ? (al gaat bvb spotify wel prima).
Het begon eigenlijk met regelmatig uitvallen bepaalde zenders op tunein...
Bedankt
PS ik heb u ditzelfde antwoord gestuurd via antwoord op uw mail
Reputatie 5
Badge +3
Hi Chris, als je buiten ons systeem om ook met sommige geen zenders geen verbinding kan maken via tunein.com dan kan ik weinig voor je betekenen. Ik raad je aan om contact op te nemen met je netwerkbeheerder en het probleem voor te leggen.
Ook bij mij doet radio10gold het niet in tuneln 100% nl wel

Diagnose verzonden 299298001

Succes groetjes

Nico
Reputatie 7
Badge +2
Ook bij mij doet radio10gold het niet in tuneln 100% nl wel

Diagnose verzonden 299298001

Succes groetjes

Nico

Hoe start je het radio station?
Vanuit je (mijn Sonos) favorieten? of via Bladeren > Tunein > Mijn Radio?
Zou het radio station het wel goed doen als je via Zoeken het radio station zou opzoeken en starten?
In dat optiek raad ik aan je favoriet te verwijderen en opnieuw via een zoekopdracht toe te voegen.
Alles doet het weer vanaf zondag morgen, ik denk dat het iets van onderhoud is geweest aan de bron van de site radio10.

Bedankt voor het meedenken

Fijne maandag.