TuneIn Radio (Opgelost) - Kan niet bladeren door Muziek 28-07-2017

  • 28 July 2017
  • 7 reacties
  • 571 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Op het moment zijn er problemen met het gebruik van de service TuneIn Radio op Sonos. Wij werken samen met TuneIn aan een oplossing om alle functionaliteit weer te herstellen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Kan inderdaad al vanaf gisteren geen radio meer afspelen, op dit moment werkt het nog steeds niet...
Reputatie 5
Badge +2
Op dit moment is de functionaliteit weer hersteld. Mochten er nog steeds problemen zijn, laat het dan weten, dan is er iets anders aan de hand en nemen we graag een kijkje in het systeem. Een diagnose erbij vermelden helpt, deze maak je zo.
Bij mij heb ik al een paar dagen last van dat de radiozenders in een soort loopje blijven hangen; een paar minuten radio, dat dan steeds weer opnieuw wordt herhaald. Mega irritant. Wanneer wordt dat opgelost?
Reputatie 5
Badge +2
Er zijn op dit moment geen bekende problemen met Tunein. Wilt u een diagnose maken van uw systeem terwijl u het probleem bemerkt en het nummer hier vermelden? Diagnose maak je zo.
Ok Bob, dat nummer is 7672996
Reputatie 5
Badge +2
Komt door draadloze storing. Wil je het volgende proberen om deze situatie te verbeteren?
Eerst mag je kijken naar de locatie van de Bridge en de Play:5. Beide staan dicht bij elkaar, en beide hebben ergens last van in het wifi spectrum. Staat de Bridge op de router of vlak ernaast? Zorg altijd dat er ongeveer een meter (minstens) tussen de router en de Bridge (geldt voor alle wifi apparaten in het algemeen) zit. Aangezien je Ziggo hebt zo te zien, zou het ook kunnen zijn dat je een Horizon box hebt staan. Dit apparaat is ook een router, en heeft standaard zijn wifi aanstaan, ook al maak je er geen gebruik van. Dit is ook een mogelijke stoorzender.
Mocht de afstand vergroot zijn, of al groot genoeg zijn, dan gaan we van kanaal veranderen. Je mag de volgende stappen ondernemen:

"U mag naar Beheren - Instellingen - Geavanceerd. Daar ziet u Draadloos kanaal staan (Dit is via Windows. Via Mac is het Sonos->Voorkeuren->Geavanceerd. Met mobiele apparaten is het Instellingen->Geavanceerd).
Hier heeft u een keuze uit drie mogelijkheden. Het huidige kanaal is 6.
Vervolgens zet u het kanaal op 1. Dan wacht u even 20 minuten terwijl u muziek afspeelt, zodat het kanaal goed wordt weergegeven. Daarna maakt u een nieuwe Diagnose.
Wanneer deze klaar is mag u dit nogmaals doen voor kanaal 11."

Beide diagnoses mag u hier vermelden.
Bedankt! Ik heb de Bridge een stuk verschoven en de wifi van de Ziggo Box laten uitzetten. Dus hopelijk is het nu opgelost, ik kijk het even een dagje aan.