TuneIn radio, kan radiostation niet afspelen melding.

  • 21 September 2017
  • 8 reacties
  • 3609 Bekeken

Ik heb een SONOS Playbar, SUB, 2x Play1 & BOOST.
Ze zijn ook al geüpdatet naar de nieuwste software en de SONOS app/controller ook.
Als ik een radio wil gaan beluisteren/kiezen op mijn TuneIn “My radio station” lijst krijg ik de melding “Kan radiostation niet afspelen”
De radiostations die ik niet meer kan afspelen zijn; Nederlandse radiostations (NPO 3, 538, QMusic etc..) Curaçaose radiostation (DolfijnFM)
Als ik de radiostations dan in de zoekfunctie ga opzoeken worden ze niet of niet de juiste radiostation weergegeven. Voorbeeld; als ik op NPO 3FM gaan zoeken, zie ik alleen NPO 3FM Alternative.
Via de TuneIn app zelf kan ik ze wel vinden en afspelen zonder problemen.

Mijn vraag is, wie hebben hier in de community nog meer last van?
Of kan/wil iemand hier in de community op jullie eigen Sonos systeem even testen of ben ik de einige hier met het probleem. (alvast bedankt)

Ik heb bij een collega geprobeerd op een Playbase, en daar heb ik ook hetzelfde probleem... Ik krijg dan de melding “Kan radiostation niet afspelen” en in de zoekfunctie worden ze niet weergeven / niet de juiste radiostation...

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je een diagnose.
Het nummer is: 7878720

Ik heb ook wat foto's ge-upload voor de verduidelijking. 1ste foto is dat ik een foutmelding krijg en de 2de foto is dat ik NPO 3FM niet meer kan vinden in de zoekfunctie. (Ik heb nu NPO 3FM als een voorbeeld gebruik, ik heb meerdere radiostation die ik niet meer kan afspelen of kan vinden in de zoekfunctie.)

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +2
Zou je het afspelen willen starten/proberen en na de foutmelding een diagnose in willen sturen.
Hier nogmaals de diagnose nummer.
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie dat je systeem net 1 minuut aan staat. Ook zie ik geen foutmelding wat betreft het afspelen van de radio. Zou je het nogmaals willen doen, zorg ervoor dat je een aantal keer de foutmelding krijgt zodat we de correcte data kunnen inzien.
7884217 Is de nieuwe diagnose.
@Ryan A, is de diagnose wel goed?
Reputatie 5
Badge +2
Geen concrete meldingen, zou je onze support even willen bellen. Het nummer en openingstijden vind je hier.