Beantwoord

tunein

  • 16 December 2019
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

Tunein staat niet meer tussen de aangeboden services en speelt niet meer af.  Weet iemand de oorzaak hiervan?

icon

Beste antwoord door Tango November 18 December 2019, 00:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dank je voor de diagnose. Ik zie voornamelijk een DNS probleem. Ik raad aan om in te loggen in je router en de DNS aan te passen naar 8.8.8.8 en als er een tweede veld is kun je hier 8.8.4.4 invullen. Dit is de DNS-server van Google en werkt uitermate goed. Zet hierna al je Sonos-producten uit en aan evenals de router zelf. Mogelijk lost dit het probleem op. Zo niet, bel dan in. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier:
https://www.sonos.com/nl-nl/contact/contact-options

 

Dank voor alle hulp. Alles doet het weer. Nadat ik Mytuner radio had verwijderd werd tunein weer zichtbaar en kon ik weer zoeken in Tunein. Hierna Mytuner weer toegevoegd en alles blijft tot nu toe werken.

Ga voor de zekerheid toch nog even de DNS aanpassen. Dank voor jullie reactie!

Topic kan sluiten.

Reputatie 5
Badge +3

Hey Tango, dat zou niet moeten kunnen en wijst op mogelijk een probleem met je internet verbinding. 

Wil je een diagnose maken?

Volg graag de volgende stappen in de app om een diagnose te maken:
Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden.
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Het nummer dat in beeld verschijnt plaats je hier als reactie.

Hoi Frank, ik krijg deze code: 1502337976 

Mijn reeds geïnstalleerde stations van Tune in spelen weer, maar Tunein staat niet meer bij de aangeboden services.…

Gr.Ton

Reputatie 7
Badge +3

Zie je hem ook niet staan wanneer je kiest voor “bladeren”. TuneIn is een vast aangeboden optie van Sonos en staat dus niet bij de Services.