Beantwoord

thuis geen radio 10 en op werk met sonos wel


thuis wil radio 10 niet afspelen terwijl op kantoor hij het wel via de Sonos doet.
iemand last van het zelfde of enig idee?

Heeft iemand een idee.

Groet Harry
icon

Beste antwoord door Tim S 25 June 2019, 10:17

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Op welke wijze probeer je radio 10 te benaderen? Via TuneIn? Werken andere radiostations wel?
Ik gebruik zelf TuneIn en daar werkt radio 10 uitstekend.
Via de computer doet hij het wel
maar via de app niet
kom ik net achter
ik kan wel op afspelen drukken maar dan doet hij niets
Reputatie 7
Badge +3
maar wat gebruik je om radio10 af te spelen en werken andere radiostations wel?
Tuneln
andere werken wel
Reputatie 7
Badge +3
Dat is apart. Is het een specifiek radio 10 station? Zelf luister ik meestal naar deze.

bij mij hetzelfde probleem.
andere radio 10 zenders wel maar gewoon radio 10 doet t ook niet
Reputatie 7
Badge +3
Bedoel je deze.



Deze speelt bij mij ook gewoon.
ik zie ook geen mogelijkheid in de app om TuneIn tijdelijk te verwijderen en weer te openen, anders had dat mogelijk een oplossing kunnen bieden.
Wellicht dat de Sonosstaf hier een oplossing voor heeft.
Reputatie 7
Badge +3
Wat jullie ook nog kunnen proberen is om Radio 10 te benaderen via myTuner Radio.
Deze zojuist toegevoegd aan mijn services en ingesteld op Nederland. Radio 10 staat hier ook tussen en werkt bij mij ook.
ja via my Tuner Radio werk t wel.
dank je wel
Reputatie 7
Badge +3
Mooi dat dit werkt, maar dan blijft het toch vreemd dat dit via TuneIn bij de één wel werkt en bij de ander niet.
Mogelijk dat Sonos hier duidelijkheid in kan verschaffen.
Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvangen we een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.

Weet dat als je een radio station als een favoriet opslaat in Sonos, dat Sonos dan het web-adres van dat moment in zich opslaat.
Mocht Radio 10 zijn URL aanpassen, dan kan het dat via een zoekopdracht het station zou werken, maar vanuit je Mijn Sonos, of Mijn Radio, niet zou werken omdat Sonos naar een oud adres zou verwijzen.
In dat optiek wil je de favoriet verwijderen, en via een zoek opdracht opnieuw toevoegen aan je favorieten.