Beantwoord

Subaccount Deezer van Family

  • 2 April 2018
  • 7 reacties
  • 1324 Bekeken

Nu kunnen we alleen vanaf de hoofdaccount de muziek afspelen op sonos. Maar kun je ook de subaccounts afspelen. Dan kunnen de kinderen nl in hun kamer op de sonos vanaf hun eigen account afspelen. Ik hoor graag of dat kan en hoe.
icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 2 April 2018, 17:39

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ja dat gaat perfect, je kunt meerdere accounts toevoegen van dezelfde service onder Instellingen / Services / Toevoegen. In de app kun je dan bij het dagelijks gebruik met 1 druk op de knop wisselen van account. Tenminste, zo werk het bij Spotify Family.
Thanks, gelukt.
Ik heb wel een tweede account toegevoegd, maar als je dan naar jouw muziek gaat, blijf ik de muziek van account 1 zien. Er klopt dus ergens iets niet.
Reputatie 6
Badge +3
Ik was nog wat verder gaan zoeken en kwam deze oudere post tegen:

https://nl.community.sonos.com/alles-over-sonos-229099/deezer-familie-abbo-6762302

Nu ken ik de Deezer Family account structuur niet goed (we hebben zelf een Spotify Family abbo) maar in deze post wordt inderdaad besproken dat het anders geregeld is bij Deezer. Bij Spotify Family heb je gescheiden accounts met eigen user names, e-mail adressen etc die beheerd worden door de 'eigenaar' (hoofdaccount). Ik heb er 5 in gebruik binnen ons Sonos systeem en het werkt prima. Iedereen zijn eigen muziek, hoofdaccount en subaccounts. In deze oudere post staat dat Deezer anders werkt en er feitelijk nog steeds sprake is van 1 account.
Thanks, ik ben overgestapt op Spotify, ook opgelost.......
Ik ben benieuwd naar de reactie van Sonos. Gaat het binnenkort mogelijk zijn om met Deezer family account in te loggen ??
Volgens mij hebben Sonos en Deezer hier beide baat bij en vind ik het een beetje flauw dat er naar elkaar gewezen wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan je helaas niet toezeggen of dat iets is dat recent mogelijk gaat zijn want daar hebben wij geen inzicht op. Hiervoor vraag ik je begrip.