Vraag

Storing tijdens afspelen deezer

  • 17 December 2019
  • 9 reacties
  • 993 Bekeken

Bij ons hapert, sinds enkele weken (misschien wel na de laatste update), het afspelen van de Deezer streamingdienst. Het systeem stopt enige seconden en gaat daarna weer verder met hetzelfde nummer, of hij verspringt naar een volgende.

Tot nu toe geen probleem met het geluid via de met draad gekoppelde televisie. Radio luisteren via Tunenl heeft tot nu toe ook geen last van dit probleem.

Ik heb de router al herstart, stroom van de playbar afgehaald, Deezer opnieuw gekoppeld. Via de support site weet ik verder niet wat ik nog kan ondernemen om te zorgen dat het systeem weer doet wat we willen.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey Erik, om je hierbij te helpen hebben we een diagnose nodig. 

Volg graag de volgende stappen in de app om een diagnose te maken:
Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden.
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Het nummer dat in beeld verschijnt plaats je hier als reactie.

Dit is het nr 256201372

En nog een 903526353

2110932163

629413987

Reputatie 7
Badge +3

Één is meer dan genoeg voor hulp vanuit Sonos. In het weekend werken zei niet dus nog even geduld. 

Reputatie 7
Badge +2

Hey Erik11boer,

Doet dit probleem met je deezer zich nog voor?

Betaal je 10 euro of 15 euro per maand? 

15 euro per maand zou Flac bestanden aanleveren, wat zeer grote audio bestanden zijn, en in sommige gevallen problemen zou kunnen leveren als wifi niet helemaal lekker in huis wil meewerken.

 

Hi Tim,

Mijn deezer gaat mijn mijn telefoonabo, k heb daar deezer premium.

Deze combi hebben we al drie jaar en nooit ergens last van gehad…. tot pakweg 1,5 maand terug.

met ons xs4all abonnement hebben we overigens een supersterk wifi signaal

Reputatie 7
Badge +2

Wil je voor de zekerheid vragen de Playbar + 2 surround speakers en Sub opnieuw op te starten door het ontkoppelen van stroom en opnieuw aansluiten.

Als alles zo’n 10 a 20 minuten werkzaam is, graag een diagnose maken, en dan nog een 2e diagnose aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.

Zie deze 2 nieuwe diagnoses graag tegemoet.