Beantwoord

Spotify verdwenen


Vanmorgen was Spotify verdwenen uit Sonos. Als ik bij muziekservices kijk staat deze ook niet meer in de lijst. Ik kan nog wel vanuit Spotify op mijn Sonos afspelen.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Tim S 3 June 2019, 11:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

19 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan je dit niet gewoon weer toevoegen?
Nee, want Spotify is dus verdwenen uit de lijst met muziekservices in de Sonos app.
Reputatie 5
Badge +3
En als je de app zelf opnieuw zou installeren?
Heb ik net gedaan., maar nog steeds geen Spotify. Ook de afspeellijsten van Spotify die ik in Mijn Sonos had staan, zijn nu niet zichtbaar meer.

Reputatie 5
Badge +3
Dat is raar, heb juist hier gekeken en staat netjes in de lijst.
En als je de Sonos app en Spotify app zou verwijderen en alles er weet opzet, een clean install zeg maar. Dat zal je wrs ook al geprobeerd hebben.
Ik probeer maar mee te denken.
Bedankt Difke voor het meedenken. Ik heb nogmaals alles gedeinstalleerd (Sonos app, Spotify app, telefoon opnieuw opgestart, alles opnieuw grinstalleerd). Helaas heeft dit niets opgeleverd. Heb jij of iemand anders nog ideeen?
Reputatie 5
Badge +3
Best een diagnose sturen en het bevestigingsnummer hier plaatsen, dan kunnen de Sonos medewerkers het probleem wel achterhalen.
Alvast veel succes
Diagnostische info verstuurd met nr: 1267077205
Het probleem lijkt opeens te zijn opgelost.
Reputatie 5
Badge +3
Leuk dat alles weer naar behoren werkt.
Veel plezier
Ik heb ditzelfde probleem met Spotify en Soundcloud. Wat kan ik het beste doen? Alle bovenstaande dingen heb ik al geprobeerd op de diagnose na.
Reputatie 5
Badge +3
Ook best een diagnose sturen, dan kunnen ze je systeem uitlezen.
Oke, moet ik verder nog wat doen? Bedankt voor je snelle reactie
Nummer: 2057206751
Reputatie 5
Badge +3
Nee hoor, diagnose sturen en bevestigingsnummer hier plaatsen, dat is voldoende.
Morgen heb je dan zeker een antwoord, want in het weekend werken ze niet 🙂

veel succes alvast
Top, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +2
Nummer: 2057206751
Wil je verzoeken op www.sonos.com in te loggen met je mail en wachtwoord combinatie.
Zorg hier dat je Land en Postcode goed staat.
Daarna geef je in Sonos aan dat deze naar updates moet zoeken.
Mogelijk geeft Sonos aan dat je systeem up-to-date is, maar wel zal Sonos realiseren dat je in NL woont, en je dus de beschikbare diensten laten zien.
Ik heb Spotify weer kunnen toevoegen aan Sonos. Ik had mijn SONOS account niet voorzien van NAW gegevens. Deze eerst aangevuld op de laptop. Toen ik daarna met mijn Samsung S8 het sonos settings menu weer inging had ik geen updates staan en ook nog geen optie om spotify als service toe te voegen, maar toen in weer opnieuw de app in ging stond Spotify weer als optie in de lijst. Het werk weer. Het is dus geen goed plan om het account te verwijderen (om ander spotify account te gaan gebruiken) als je je NAW niet hebt ingevuld, want blijkbaar is daar een check op.
Alles weer up en running