Beantwoord

spotify... verbinding verbroken

  • 1 July 2019
  • 4 reacties
  • 989 Bekeken

Ik kan geen muziek afspelen via spotify. Wel via de Spotify app en connect dan met de Sonos Beam. Maar als ik wil afspelen via de sonos app dan staat er: kan... niet afspelen. Verbinding met spotify verbroken. Hoe verhelp ik dit?
icon

Beste antwoord door Tim S 3 July 2019, 12:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hoi Brian,
spijtig om te horen dat Spotify via de Sonos app niet goed wil werken.

Graag ontvangen we een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Verneem ook graag op welke kamer/groep u het probleem meemaakt mocht u meerdere kamers/groepen in huis hebben.
444067472
Hoi Brian,
spijtig om te horen dat Spotify via de Sonos app niet goed wil werken.

Graag ontvangen we een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Verneem ook graag op welke kamer/groep u het probleem meemaakt mocht u meerdere kamers/groepen in huis hebben.

444067472
Reputatie 7
Badge +2
Als je zou inloggen op de www.spotify.com website, zul je waarschijnlijk zien dat je abonnement als een Free status word weergegeven.
Het moet een Premium abonnement zijn wil je de Spotify op Sonos kunnen afspelen.
Mocht er wel een Premium status worden weergegeven, dan staat er een ander gratis account in je Sonos opgeslagen.
In dat optiek wil je het huidige Spotify account binnen Sonos verwijderen.
Om daarna het juiste betaalde account weer aan Sonos toe te voegen.
Weet dat de Sonos app de inlog gegevens van de Spotify app zal ontvangen, dus weet zeker dat je van het betaalde account gebruik maakt in de Spotify app alvorens je de dienst aan Sonos zou toevoegen.