Beantwoord

spotify verbind niet

  • 28 November 2019
  • 8 reacties
  • 1133 Bekeken

Van de een op de andere dag speelt de sonos 1 geen spotify meer af, nu heb ik het spotify account verwijderd en wil ik hem opnieuw toevoegen maar dat gaat niet hij blijft zeggen netwerk problemen terwijl ik gewoon wifi heb en spotify op de telefoon speelt wel af?

icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2019, 15:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Update: ik heb eens op de play knop gedrukt en vervolgens speelt hij wel de muziek af zonder dat spotify service is toegevoegd? Voor nu lijkt het opgelost. Heb alleen spotify nu niet toegevoegd als muziekservice

Reputatie 7

Er loopt een storing bij Sonos/Spotify. De status van services kun je hier vinden: https://status.sonos.com

Reputatie 7
Badge +2

Mocht je nogsteeds problemen ervaren, dan vernemen we dit uiteraard graag.

Het probleem bij Spotify is namelijk opgelost door Spotify, en de dienst zou het weer goed moeten doen op je Sonos systeem.

Hallo,

ik kamp momenteel een paar dagen met een zelfde soort probleem. Spotify geeft aan niet te kunnen verbinden. Sonos app laat wel het nummer zien wat ik in spotify zou willen afspelen. Verder geen geluid. Soms wel als ik de fysieke play button in druk. Maar vaak niet.

 

graag hulp.

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat je het beste even kunt inbellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Ik heb hetzelfde probleem. Vanavond muziek geluisterd via Sonos/Spotify. Nu geeft hij aan dat er een netwerkverbinding probleem is. Dit blijft hij doen. Geprobeerd de muziekservice te verwijderen en weer toe te voegen echter lukt dat niet meer.  Diagnostische info 946431993

Badge

Spotify heeft geen verbinding 

 

Diagnose 1587627236

Badge

De aanmeldingsgegevens zijn niet geldig. Dit is alleen op onze Symfonisk. Op de Beam + 2x One gaat het goed. Wanneer gekoppeld met symfosnisk speelt het wel gezamenlijk af. Zodra Symfonisk alleen is er een verbindingsfout met Spotify.

 

diagnose 808987343

En nog één 569182333

 

Aub fix dit !