Spotify valt weg op Sonos playbar en sonos 1

  • 18 June 2018
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

Sinds kort heb ik mijn sonos set uitgebreid met een playbar. Geluid top en via tv werkt alles goed. Samen met de twee Sonos play 1's is het mooie set. Eigenlijk nooit echt problemen gehad maar sinds de playbar er aan toegevoegd te hebben valt tijdens het afspelen van muziek via spotify de muziek vaak weg. Op je device zie je de secondes doorlopen van het nummer maar je hoort niks. Soms speelt hij het na een tijdje weer af en soms geeft hij aan dat er een fout opgetreden is bij het toevoegen van nummers aan de wachtrij (701). Radio streamen lukt wel zonder dat hij wegvalt. Het is heel irritant dat de muziek heel de tijd uitvalt via spotify. Wat kan ik hier aan doen? ik zie dat je verschillende kanalen kan proberen maar via geavanceerd krijg ik de melding dat ik een sonos product direct moet aansluiten op router alleen krijg ik dan alleen de optie om wachtwoord te veranderen of een andere melding maar niet dat ik iets van kanalen kan aanpassen. Ik hoor graag wat ik kan uitvoeren zodat alles eindelijk goed werkt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Om een goed inzicht te krijgen van het probleem wil ik je vragen om een diagnose in te sturen nadat de uitval plaats vindt. Post vervolgens hier je bevestigingsnummer.
Bij deze het bevestigingsnummer: 1970790329
Om een goed inzicht te krijgen van het probleem wil ik je vragen om een diagnose in te sturen nadat de uitval plaats vindt. Post vervolgens hier je bevestigingsnummer. heeft u hier al naar kunnen kijken?
Reputatie 4
Badge +3
Er is een DNS probleem in je netwerk, wat zorgt voor een vertraging van 5-10 seconden vanaf het moment dat Sonos aan de router vraagt om DNS informatie te verstrekken zodat Sonos met het internet kan verbinden. Zou je eens willen proberen de Playbar met netwerkkabel aan te sluiten op de router en het dan proberen?
Als ik de playbar met netwerk kabel aansluit op de router dan werkt het gewoon zonder dat hij uitvalt of zegt dat de nummers niet kunnen worden afgespeeld.
Reputatie 4
Badge +3
Okay, dus dan ligt het probleem ergens in de draadloze verbinding en zullen we ons daarop moeten focussen. Graag wil ik je vragen te bellen met ons als je op locatie aanwezig bent, zodat we dit samen met je kunnen onderzoeken. Ons telefoonnummer vind je hier.