Beantwoord

Spotify speelt zomaar volgende nummer af

  • 5 July 2021
  • 5 reacties
  • 520 Bekeken

Hi,

 

Spotify geeft al een tijdje problemen met afspelen .Volgende nummer wordt zomaar afgespeeld. Heb een 5.0 opstelling met een beam en twee one surround speakers.

Heb al geprobeerd om de beam via vaste netwerkkabel ipv WiFi aan te sluiten en verschillende sonos net kanalen gebruikt, maar maakt geen verschil. Ook reset router/beam heeft niet gewerkt. 

Hoe kan ik dit oplossen?

mvg,

lucas 

icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 6 July 2021, 22:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Al eens geprobeerd zonder die versterkers bij wijze van test ? Dat is nou niet de meest betrouwbare netwerkapparatuur zeg maar. Nu zul je zeggen….ik heb mijn Beam toch bekabeld dus mijn systeem doet dan niks met m`n wifi maar toch zou ik het eens proberen.

Badge

Hoi! Ik zie dit onderwerp regelmatig gemeld worden, maar naast een heleboel analyze komt er niet echt een oplossing. Spotify nummers worden af en toe afgebroken (geskipt)en de meest simpele test, gebeurt dit ook als je met een andere streaming service werkt? Nee, ik heb met Qobuz getest en een maandje die gebruikt en dat gaat als een tierelier. @SONOS, wordt dit probleem met Spotify nog serieus aangepakt of kan ik beter overstappen naar een alternatieve streaming service?

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb vandaag de hele dag Spotify gespeeld op Sonos en nergens last van; dit is vaak te herleiden naar (een conflict in) je thuisnetwerk. Welke netwerkapparatuur heb je in gebruik en hoe is Sonos daarop aangesloten ?

KPN box 12 met WiFiversterkers. Sonos beam is aangesloten met een netwerkkabel direct op de modem 

Ga het eens proberen, dank voor de tip!

Maar wel vreemd dat er alleen problemen ontstaan bij Spotify, toch? De rest werkt prima namelijk.