Beantwoord

Spotify speelt nummers niet volledig af

  • 30 May 2018
  • 8 reacties
  • 9294 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Mijn spotify account speelt op een aantal stations niet altijd de volledige nummers af. Gaat spontaan halverwege naar het volgende nummer op de playlist. Erg irritant. Wat kan hiervan de reden zijn? Ik ben al van kanaal 6 naar kanaal 1 gegaan. Nog steeds is het probleem er.
icon

Beste antwoord door Ryan A 5 July 2018, 15:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose van de installatie tegemoet.
Het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Heeft het net weer gedaan diagnose nummer 5145968.

iPhone was al op scherm beveiliging.

Muziek stopte en is ook niet meer verder gaan spelen.

Gr. Laurens
Sorry verkeerde onderdeel
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie dat dit muziek is van de telefoon en niet Spotify. Zou je de speler willen bekabelen met de router. Dit om de wifi verbinding van de router naar de speler uit te sluiten. Mocht het nog steeds uitvallen wil ik je vragen om ons te bellen zodat we je beter kunnen assisteren. Je kan ons nummer hier vinden.
Reputatie 2
Badge +1
Nog steeds problemen! Spotify stopt steeds met spelen halverwege. De optie om de speler te bedraden lukt niet. Ik heb een nieuwe diagnose verzonden: 1457901434.
Op advies heb ik het wifi signaal naar 6 gezet van de router in de buurt (stond op automatisch). Sonos zit op kanaal 1.
Mijn andere probleem, stilvallen van wekkerradio lijkt een zelfde probleem. Beide apparaten staan op zolder. 😞
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken ons te bellen zodat we een goede wifi analyse kunnen uitvoeren van ieder draadloos kanaal.
Er is namelijk veel wifi storing aanwezig op de Sonos installatie wat allerlei gekke problemen met zich mee kan brengen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers.
Ah, hier hetzelfde probleem!
In de woonkamer hebben wij de playbar, 2x play:1 en de sub, in de badkamer hebben wij de play:1. In beide kamers komt dit probleem voor. Zodra ik muziek afspeel vanaf Spotify, met de Spotify-app of zelfs met de Sonos-app, springt hij continu over naar een volgend nummer, of wel drie keer het volgende nummer. Ook gaat de muziek willekeurig op pauze. Eerst dacht ik dat het door wifi kwam, maar de router staat in de woonkamer, direct naast de tv en Sonos.
Zojuist gebeurde dit weer via de Sonos-app en ik heb direct diagnostische info verzonden. Bevestigingsnummer: 594940679.
Ik zie heel graag een oplossing tegemoet!
Reputatie 7
Badge +2
Graag verneem ik welke modem van KPN u heeft.
Tevens zou ik u willen verzoeken op deze modem in te loggen, en hier de Google DNS in te plaatsen.
DNS1: 8.8.8.8
DNS2: 8.8.4.4
Daarna graag de modem en gehele Sonos installatie 1-malig uit en aan zetten door stroom te ontkoppelen om te zien of daarna de problemen met Spotify zich nog voor blijven doen.
DNS is een soort TomTom voor internet communicatie, en mogelijk word u de verkeerde kant op gezonden om Spotify te benaderen.
Google zou je via een kortere route kunnen begeleiden waarin de problemen zich mogelijk niet meer voordoen.
Hoor dus uiteraard graag of de problemen zich nog voor zouden doen na deze wijziging.
Als u assistentie nodig heeft bij deze wijziging, dan raad ik u aan ons even telefonisch te contacteren.
Onze contact gegevens staan op de volgende webpagina.