Vraag

Spotify speelt nummer in loop eerste keer goed, daarna steeds maar een paar seconden en begint dan opnieuw

  • 27 June 2021
  • 4 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Zelf diagnose verstuurd:

1547793429

Kan iemand helpen?

 

veel nummers worden sowieso vaak vroegtijdig afgebroken, ook als je niet de playlist of nummers loopt.

een workaround voor ons probleem met een liedje op loop, is een playlist maken met het nummer meerdere keren en die dan op shuffle afspelen.

maar herhalen van één nummer, of een playlist van slechts één nummer loopen werkt dus niet goed - dan speelt hij eenmaal prima maar daarna begint hij steeds opnieuw na een paar seconden.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ps ik heb meerdere Sonos speakers bekabeld

het haperen gebeurd ook op bekabelde speakers, heeft dus niets met wifi of wifi storing te maken denk ik. 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ps ik heb meerdere Sonos speakers bekabeld

 

Bij wijze van test zou ik het eens proberen met slechts 1 Sonos bekabeld en dan het liefst de meest moderne of de Sonos Boost als je die hebt, en dan deze ook nog enigszins centraal opstellen.

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Guido_,

Zoals @Eddie the Eagle al aangeeft, probeer de situatie zo basic mogelijk te houden door slechts 1 speaker bedraad aan te sluiten op de router. 

Mocht het probleem dan nog spelen, dan raad ik aan om eventelefonisch contact met ons op te nemen. 

Op het forum worden er geen diagnoses uitgelezen en via de telefoon wel. We kunnen je op die manier live assisteren bij het vinden van een passende oplossing. 

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt, gaan we doen!!