Beantwoord

Spotify service toevoegen

  • 10 February 2016
  • 9 reacties
  • 1580 Bekeken

Hi,

Ik probeer mijn Spotify premium account als een service toe te voegen aan Sonos. Als ik dat doe krijg ik een melding:

"Er is een probleem met het bevestigen van uw account. Controleer uw internetverbinding. Selecteer Terug en probeer uw account opnieuw te bevestigen. Neem contact op met de klantenservce van Sonos als het probleem zich blijft voordoen."

Deze melding verschijnt voordat ik gegevens zoals username en password in kan voeren. Het lijkt mij alsof er verbinding tussen de sonos en Spotify helemaal niet tot stand gebracht wordt. Op de verschillende fora kan ik geen antwoord op deze vraag vinden. Heeft hier iemand de oplossing?
icon

Beste antwoord door Ryan A 17 February 2016, 14:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Nog een toevoeging: ik merk dat ik deze of een soortgelijke melding ook krijg bij vergelijkbare services zoals Google Music en Apple Music. Op de een of andere manier kan de Sonos geen verbinding naar buiten opzetten. Internetradio afspelen via Sonos werkt wel...
Reputatie 5
Badge +2
Hi,

Ik probeer mijn Spotify premium account als een service toe te voegen aan Sonos. Als ik dat doe krijg ik een melding:

"Er is een probleem met het bevestigen van uw account. Controleer uw internetverbinding. Selecteer Terug en probeer uw account opnieuw te bevestigen. Neem contact op met de klantenservce van Sonos als het probleem zich blijft voordoen."

Deze melding verschijnt voordat ik gegevens zoals username en password in kan voeren. Het lijkt mij alsof er verbinding tussen de sonos en Spotify helemaal niet tot stand gebracht wordt. Op de verschillende fora kan ik geen antwoord op deze vraag vinden. Heeft hier iemand de oplossing?


Zou je voor mij een diagnose willen insturen en het bevestigings nummer hier posten, en wat voor router heb je?
Dag Ryan,

Het bevestigingsnummer van de diagnostische informatie is: 5460266
Ik gebruik een modem en router in één, van Ziggo. Het is de "Cisco EPC3925 modemrouter".

Met vriendelijke groet,
Rieken
Reputatie 5
Badge +2
Dag Ryan,

Het bevestigingsnummer van de diagnostische informatie is: 5460266
Ik gebruik een modem en router in één, van Ziggo. Het is de "Cisco EPC3925 modemrouter".

Met vriendelijke groet,
Rieken


Dankjewel voor de diagnose, hier zie ik dat er een andere DNS is ingesteld (Google DNS), Primary - 8.8.8.4 Secondary - 8.8.8.8, dit zou moeten zijn 8.8.4.4 en 8.8.8.8, als je die aanpast op de router, even alles een kleine herstart geven, zou het moeten lukken.
Dag Ryan,

Het bevestigingsnummer van de diagnostische informatie is: 5460266
Ik gebruik een modem en router in één, van Ziggo. Het is de "Cisco EPC3925 modemrouter".

Met vriendelijke groet,
Rieken


Dankjewel voor de diagnose, hier zie ik dat er een andere DNS is ingesteld (Google DNS), Primary - 8.8.8.4 Secondary - 8.8.8.8, dit zou moeten zijn 8.8.4.4 en 8.8.8.8, als je die aanpast op de router, even alles een kleine herstart geven, zou het moeten lukken.


Ryan, dat was 'm hoor!
Dank je wel, Rieken
Ik heb helaas hetzelfde probleem, mijn diagnose code is: 6757201. Zou je voor mij kunnen kijken naar wat er mis gaat?
Reputatie 5
Badge +2
Heb jij de DNS instelling aangepast? Let op dat deze 8.8.8.8 is en niet 8.8.8.8.
Waar moet ik dat instellen? In de ziggo ubee router of in m'n iphone?
Reputatie 3
Je kan DNS aanpassen op zowel router als iPhone afaik, maar het is wellicht makkelijker en sneller om het op je iPhone te doen.