Vraag

Spotify op Sonos werkt niet keer

  • 11 June 2017
  • 7 reacties
  • 310 Bekeken

Ik kom hier oude meldingen tegen 'de verbinding met Spotify is verbroken' Ik heb nu dit probleem, maar kan de oplossing nergens vinden... kan iemand mij helpen

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Heb je een diagnose voor me die is gemaakt net nadat het probleem voorkomt? Je mag het nummer dat je dan krijgt hier vermelden. Diagnose maak je zo.
7482037
Reputatie 5
Badge +2
Het systeem geeft een fout aan die betekent of dat Sonos niet kan bepalen of de account premium is, of het account is free. Zou u via uw controller app naar instellingen - mijn services willen gaan en hier Spotify willen verwijderen? Dan vervolgens kunt u via het hoofdmenu muziekdienst toevoegen selecteren, en Spotify opnieuw toevoegen. Dit zou de account informatie moeten vernieuwen, en dan werkt het weer, of u krijgt een waarschuwing dat de account free is.
Gedaan als hierboven beschreven. Krijg zelfde melding: "verbinding verbroken". Ik heb al geruime tijd een betaalde account bij Spotify.. Dat loopt toch niet automatisch af?
Reputatie 5
Badge +2
Kan zijn dat u ergens automatisch bent ingelogd al met een verkeerde account. Om dat te controleren is het waarschijnlijk het handigst als u ons telefonisch contacteert. Wilt u zorgen dat u dan een computer bij de hand hebt? Dan controleren we de situatie samen. Het kan inderdaad zijn dat er andere dingen aan de hand zijn, en deze én de voorgestelde situatie zijn allemaal het makkelijkst te controleren wanneer we verbinding hebben met uw netwerk. Ons nummer vindt u op www.sonos.com/contact.
Ik krijg de melding bij afspelen van liedjes verbinding met spotify is verbroken. Muziek via radiostations wordt echter wel via Sonos afgespeelt
Wie kan helpen?
Reputatie 7
Badge +2
Dit topic is van Juni 2018, afgelopen zaterdag was er een outage, maar dat heeft niks te maken met dit verouderde topic.
Ga deze daarom afsluiten.