Beantwoord

Spotify maakt geen verbinding met mijn Sonos systeem

  • 7 February 2021
  • 4 reacties
  • 6818 Bekeken

Badge

Hoewel ik met de Spotify app wel muziek af kan spelen op mijn iPhone en iPad , lukt dit niet meer via Spotify premium en dan via Sonos luidsprekers, de spotify app herkent het apparaat simpelweg niet en maakt geen verbinding met luidsprekers (iets dat in de afgelopen 12 maanden prima lukte). Tot heden de volgende oplossingen gezocht: reset WiFi netwerk, sonos van netstroom gehaald en opnieuw aangesloten, Spotify en Sonos app opnieuw geinstalleerd. Geen succes tot heden. Ik heb inmiddels diagnose verzonden onder nr. 1519588687. Andere tips hoe ik het systeem weer aan de praat krijg via Spotify en dan afspelen via Sonos luidsprekers.

Mvg Chris.

icon

Beste antwoord door Frank N 8 February 2021, 11:52

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Badge

Vanavond mijn Sonos arc voorzien van bekabeld internet en in de app van Sonos overgeschakeld naar kanaal 1, had toen weer connectie via spotify met mijn luidsprekers. Alleen haperende het geluid, en vielen luidsprekers af en toe uit. Ik heb toen maar de Sonos en spotify app opnieuw opgestart en weer teruggeschakeld naar kanaal 6 in de app van Sonos onder systeem en dan naar netwerk, en tot nu toe kan ik de luidsprekers weer selecteren in de Spotify app en weer muziek afspelen via deze luidsprekers.

Waarschijnlijk is het toch beter om je luidsprekers of tenminste 1 luidspreker te voorzien van bekabeld internet, het lijkt alsof Sonos nu op een eigen en stabieler netwerk draait.

Kijken hoe lang dit zo blijft, wordt vervolgd.

Groet Chris.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hi Chris, fijn dat een product bekabelen het probleem mogelijk heeft opgelost. Ik kan je niet helpen met het uitlezen van een diagnose, hiervoor zou je telefonisch contact met ons moeten opnemen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Badge

Goedenavond, mijn systeem werkt nog steeds naar behoren, geen storingen en/of haperingen. 
Verbinding Spotify met mijn Sonos systeem gaat zoals tevoren. Ik heb wel het idee nadat ik mijn arc heb bekabeld nu alles vloeiender verloopt via alle luidsprekers.

Toch bedankt voor de terugkoppeling.

Mvg Chris.

Reputatie 5
Badge +3

Fijn om te horen, veel plezier van je systeem.