Spotify kan geen nummers in wachtrij plaatsen

  • 20 July 2018
  • 7 reacties
  • 2148 Bekeken

Hallo,

Ik probeer mij Spotify afspeellijst af te spelen echter krijg ik de foutmelding dat "Geen nummer aan de wachtrij kunnen worden toegevoegd".

Wat is de oplossing hiervoor?

Mvg Wesley

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Helaas net geprobeerd om een diagnose te versturen maar dit werkte ook al niet. Eerste idee was dus mijn draadloos netwerk, echter alle andere apps (Youtube & FB) werken gewoon op mn telefoon als ook het internet op mijn laptop vanwaar ik deze berichten nu schrijf.

Wie kan de oplossing geven??
Super community hier..... #fail
Reputatie 5
Badge +2
Als je geen diagnose kan verzenden wil ik je vragen om ons even te bellen. Wellicht dat het via die weg wel lukt. Ons nummer vind je hier.
Als je geen diagnose kan verzenden wil ik je vragen om ons even te bellen. Wellicht dat het via die weg wel lukt. Ons nummer vind je hier.

Ben ondertussen al op een ander forum geholpen.
Ik heb het zelfde probleem hoe heb jij dit opgelost wiSE_Play?
Hallo,

Ik heb toch geconstateerd dat het te maken had met een slechte internetverbinding en heb daarom een Sonos Boost ertussen gehangen,

Bij mij werkt alles nu zonder problemen. Wel heb ik tijdens de wisseling naar de Boost, al mijn speakers opnieuw moeten toevoegen en tunen.

Maar goed dat was tot op heden eenmalig.

Succes!
Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Ik heb toch geconstateerd dat het te maken had met een slechte internetverbinding en heb daarom een Sonos Boost ertussen gehangen,

Bij mij werkt alles nu zonder problemen. Wel heb ik tijdens de wisseling naar de Boost, al mijn speakers opnieuw moeten toevoegen en tunen.

Maar goed dat was tot op heden eenmalig.

Succes!

Dit zou je voorkomen door de Boost eerst draadloos toe te voegen aan het geheel (waarin 1 speaker bekabeld zou staan).
Om als de Boost deel uitmaakt van het geheel, de speaker en Boost om te wisselen.
Alhoewel ik uit je bericht opmaak dat je de Boost dus draadloos tussen bepaalde componenten hebt neergezet?