Beantwoord

Spotify iOS11, kan niet door muziek bladeren

  • 1 April 2018
  • 3 reacties
  • 380 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik vanuit iOS (11) niet meer bladeren in de Spotify service. Zowel vanaf een iPhone als iPad werkt het niet. Met apparaten die draaien op iOS10 werkt het wel zoals het hoort, ook vanaf PC of Mac werkt het. Ik heb de apps al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen verandering.Via Spotify Connect vanuit de Spotify app werkt het nog wel.

Bekend probleem? Ik kon er met de huidige versies niets over vinden.
icon

Beste antwoord door Emily P 3 April 2018, 10:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Er is verder niks veranderd tussen iOS 10 en iOS 11 voor het gebruik met Spotify binnen Sonos, dus het klinkt alsof dit probleem zich specifiek manifesteert op je iPad/iPhone die betrokken zijn. Ikzelf gebruik bijvoorbeeld ook iOS 11 en kan verder gewoon bladeren.

Stuur even een diagnose vanaf je iOS 11 apparaat en antwoord hier het diagnosenummer, dan kijken we waar het mis zou kunnen gaan.
Bedankt voor je snelle reactie Nick, het vreemde is dat vanmorgen alles weer werkte op beide apparaten... verder niets veranderd. Heb de diagnostische info verstuurd (nr.657836506) vanaf m’n iPhone. Weet niet of je er nog iets mee kan, maar nu lijkt alles dus gewoon te werken zoals het hoort.

Nogmaals dank
Reputatie 4
Badge +3
Hou het even in de gaten, als het probleem zich opnieuw voordoet ontvangen we graag even een diagnose. (de diagnose is een moment opname zeg maar)