Beantwoord

Spotify integratie

  • 28 November 2019
  • 7 reacties
  • 898 Bekeken

Spotify werkt opeens niet meer op Play 1. In Spotify staan de apparaten nog wel in de buurt om op te streamen, maar na aanklikken gebeurt er niets. In Sonos app fout 701. Forum gelezen, opnieuw Spotify als dienst gekoppeld (ging heel vaak ook mis), helpt niet. Sonos Plays zitten wel op het netwerk want wel gewoon radio beluisteren bijvoorbeeld. Alleen Spotify wil niet integreren.

icon

Beste antwoord door jheronymus 28 November 2019, 20:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Ik krijg ook geen Spotify meer te zien in mijn sonos app. Daarnaast geeft hij aan dat ik geen internet verbinding meer heb. Ik kan nog wel mijn speakers bedienen voor geluid op tv of radio (Online dienst via Sonos). Is er een storing bij Sonos of Spotify? Het is wel mogelijk om andere service toe te voegen aan Sonos. Diagnose 1964304805

Ik zie in de Google Play Store dat zowel de Spotify als de Sonos apps recent geüpdatet zijn. Kan het daar aan liggen?

Hier ook hetzelfde probleem. Stopte ineens met afspelen vanuit Spotify app. Sonos is zichtbaar, maar verbinden lukt niet, ook niet na herstarten router en unpluggen van Sonos. Diagnosenr: 1422422150

Reputatie 7

Er is een storing bij Spotify/Sonos. De status van services kun je hier vinden: https://status.sonos.com

Thnx 106rallye voor de link!! Handig, daar stond idd dat de Spotify service problemen had. Ondertussen werkt alles gewoon weer.

Reputatie 5
Badge +3

*zucht* 😞