Beantwoord

Spotify herkent Sonos niet meer (diagnosenr. 680322347)

  • 26 October 2019
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Ligt het nu daar aan of niet maar sinds ik maandagavond de stekker van de router heb uitgetrokken, vindt ik de Sonos speakers niet meer terug in mijn Spofity app.  Ik had een paar maanden terug alles lekker omgezet naar Deco M4 wifi netwerk. Dan maar gaan kijken in de Sonos app maar die kon geen Sonos netwerk vinden.  Nadat ik op mijn smartphone mijn oude wifi-netwerk  koos, kon de app wel starten.  Vervolgens het ik het wifi netwerk veranderd naar mijn Deco netwerk.  Dan kon ik wel vanuit de Sonos app mij Spotify muziek afspelen op Sonos speaker.  Helaas na dit alles zie ik de Spotify app de Sonos speakers dus nog steeds niet staan wat ik graag opgelost zou zien.

 

Ik heb op dit forum al menig gelijkaardig probleem gelezen en heb ook al geprobeerd om de Spotify app te verwijderen uit Sonos maar ik krijg die niet verwijderd => als ik ‘Account verwijderen’ kies en vervolgens dit bevestig gebeurt er verder niets, het enige wat lukte was Account opnieuw authoriseren.

 

Ik heb een diagnostiek verstuurd en hoop dat hier support te vinden om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Tim S 29 October 2019, 09:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Probleem is opgelost doordat ik de utp kabel van de sonos bridge uit mijn Proximus router getrokken heb.

Reputatie 7
Badge +2

Zou je weer de zelfde problemen ervaren als je de Bridge wel weer in contact zou brengen met de Proximus modem?