Beantwoord

spotify hapert

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 590 Bekeken

Badge

Beste Sonos,

 

Sinds een aantal dagen heb ik steeds last van haperingen als ik muziek stream via Spotify. Het zit hem vooral wanneer begin van een nummer. Ik heb de laatste Sonos versie draaien 10.5. Ik heb mijn router, modem en Sonos systeem gereset maar zonder resultaat. TuneIn geeft geen problemen.  

Ik heb een ziggo router met 250mb internet. 
 

ik heb een diagnose uitgevoerd onder nummer 576415522. 
 

gr Dennis

icon

Beste antwoord door Tim S 30 October 2019, 11:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey dlobel,


Zit je Play:5 rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Netgear, of zit deze op een andere manier verbonden?

De wifi ziet er over ‘t algemeen prima uit.

Zou je de problemen alleen ervaren als ze samen in een groep muziek staan af te spelen? of ervaar je ook problemen als de bekabelde Nino op zichzelf de Spotify staat af te spelen?

Badge

Hoi Tim,

 

De Play:5 zit bekabeld via een switch aan de Netgear router. We ervaren de problemen als we de speakers in een groep afspelen. Huiskamer1+Huiskamer2+Gang+Keuken geeft de problemen. 

Ik heb gisteravond getest met alleen huiskamer 2 en toen ervaarde ik geen problemen. Het lijkt, zoals ik het nu zie, te ontstaan als ik speakers groepeer. 

ik zal de Play:5 ook alleen even testen met Spotify.

Reputatie 7
Badge +2

Zie hier graag nog nieuwe diagnose van tegemoet, indien je meerdere diagnoses zou maken, beschrijf indien mogelijk wel graag wat voor setup je hebt staan, of bijvoorbeeld alle speakers in de groep, of maar 1 bepaalde speaker in de groep de problemen ervaarde.