Beantwoord

Spotify foutmelding bij toevoegen van het account; " kan Spotify-account niet toevoegen"

  • 29 September 2019
  • 4 reacties
  • 1496 Bekeken

Ik kan mijn Spotify-account niet toevoegen aan de services in de Sonos app. Geeft telkens foutmeldingen, alle routers, hub etc. al enkele malen ge-reset en de app's verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs. Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door g.derijder 2 October 2019, 21:51

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi, lastig probleem en ik help je er graag bij verder. Kun je bevestigen dat dit een premium account is van Spotify? Log hiervoor in op spotify.com en ga naar je profiel. Hier zou, behoorlijk groot, in beeld moeten staan of het om een betaald of gratis account gaat. Ik vraag dit ter bevestiging.

Probeer het hierna nogmaals in de app toe te voegen, wetende dat het gaat falen, maar maak hierna een diagnose. Volg daarvoor deze stappen in de app: Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden

Vergeet graag niet het bevestigingsnummer hier te plaatsen. Zo kunnen wij het systeem uitlezen.
Dank voor je reactie, inmiddels na diverse pogingen, apps van Sonos en Spotify opnieuw geïnstalleerd en Sonos opnieuw als nieuwe installatie opgebouwd. Deze functioneerde nl op een moment ook slecht/traag. Dit heeft geholpen, alles functioneert nu naar behoren.
hoop dat het stabiel blijft. Nogmaals dank!

Ik heb hetzelfde probleem nu 100 keer geprobeerd maar blijf dezelfde melding krijgen. Kan spotify account niet toevoegen. Hoe kan dit opgelost worden? Alles al opnieuw opgestart en geïnstalleerd maar helpt ook niet.

Reputatie 7

@irispantjes Heb je de tip van Sonos hierboven gevolgd?