Spotify en Sonos mogelijkheden niet gelijk

  • 10 February 2018
  • 5 reacties
  • 579 Bekeken

In de Spotify-app is het mogelijk om artiesten en podcasts aan jouw bibliotheek toe te voegen. Als je Spotify echter opent via de Sonos-app dan zijn deze categorieën niet zichtbaar. Ik weet dat ik ook sonos kan bedienen vanaf de Spotify-app. Dit vind ik echter minder goed werken (valt nog wel eens uit) en ik vind het fijner om alles vanaf een app te kunnen regelen. Vraag is dus: waarom zijn de Spotify mogelijkheden in de Sonos-app niet gelijk aan de mogelijkheden in de Spotify-app?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Er zijn geen bekende redenen waarom de opties zijn weg gelaten, kan je ze ook niet al een afspeellijst opslaan.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb hier een hele tijd geleden ook al eens om gevraagd, precies om de redenen die 'gdjacques' hier ook aangeeft. Het opslaan als een afspeellijst is ook niet handig. Als er geen bekende redenen voor zijn om deze opties weg te laten ... zou ik ze er gewoon aan toevoegen. Het bedienen vanuit de Sonos-app is veel handiger, omdat je dan ook meteen de volumeregelaar bij de hand hebt (aangezien er nogal veel volumeverschillen zijn op Spotify)
Reputatie 5
Badge +2
Ik kan geod begrijpen dat het makkelijker is om alles gelijk te hebben, ik zal de suggestie door geven aan de ontwikkelaars. Dank je wel voor de feedback.

Hopelijk komen de ontwikkelaars er eens aan toe, bijvoorbeeld spotify podcasts zijn niet te vinden via sonos

Reputatie 7
Badge +2

In principe laten wij zien wat Spotify ons laat zien.

Sonos kijkt naar het zelfde als waar de Spotify webversie zijn informatie vandaan haalt.

Zo zou de Sonos weergave exact ‘t zelfde moeten zijn als wat je te zien krijgt via https://play.spotify.com