Beantwoord

spotify-app maakt geen verbinding met SONOS-playbar

  • 1 May 2019
  • 8 reacties
  • 1231 Bekeken

Sinds vanochtend krijg ik geen verbinding meer vanuit mijn Spotify-app met mijn SONOS-playbar. Ik zit in hetzelfde netwerk. Heb Spotify-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook Sonos opnieuw geautoriseerd. Alles vergeefs. Wel sinds vanochtend een nieuwe update van Spotify ontvangen. Zijn hier meer klachten over bekend? Kan wel Spotify afspelen vanuit mijn Sonos app. Echter indeling van afspeellijsten met eigen aangemaakte mappen, zoals in Spotify app, is niet mogelijk in Sonos-app.
icon

Beste antwoord door Frank N 2 May 2019, 10:08

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Ik heb sinds vanochtend precies hetzelfde probleem met mijn sonos one 😞
En nu werkt het als bij toverslag weer! Ik vermoed een storing in spotify connect 😃
Bij ons doet 1 box het niet, alles geprobeerd . WiFi uit en aan, stekker eruit en weer aansluiten, router uit en aan, app verwijderd en weer teug gezet. Geen enkele reactie. Speaker blijft uit en er brandt een zwak wit lampje.
Reputatie 5
Badge +3
Sinds vanochtend krijg ik geen verbinding meer vanuit mijn Spotify-app met mijn SONOS-playbar. Ik zit in hetzelfde netwerk. Heb Spotify-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook Sonos opnieuw geautoriseerd. Alles vergeefs. Wel sinds vanochtend een nieuwe update van Spotify ontvangen. Zijn hier meer klachten over bekend? Kan wel Spotify afspelen vanuit mijn Sonos app. Echter indeling van afspeellijsten met eigen aangemaakte mappen, zoals in Spotify app, is niet mogelijk in Sonos-app.

Er is op het moment een storing bekend bij Spotify dat je Direct Control niet direct kan gebruiken. Hier is op het moment geen oplossing voor.

Bij ons doet 1 box het niet, alles geprobeerd . WiFi uit en aan, stekker eruit en weer aansluiten, router uit en aan, app verwijderd en weer teug gezet. Geen enkele reactie. Speaker blijft uit en er brandt een zwak wit lampje.

Voor een probleem als dit kan je het beste inbellen. Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.
Na de update van vanochtend, 15 mei doet het systeem het weer niet. Stekkers eruit en weer aansluiten, App verwijderd en weer aansluiten, internetkabel eruit en weer aansluiten.. Wel verboden met Sonos systeem, controller heeft verbinding gemaakt... daarna weer dezelfde storing, 13 dagen geleden hetzelfde probleem. Had de update beter niet kunnen installeren
Ik zit met mijn play 5 gen 2 sinds de update vandaag met hetzelfde probleem. Ben er bang voor dat het een kwestie van afwachten is... Spotify werkt via de sonos app. Maar mijn sonos speaker is niet te bedienen via de Spotify app.
Reputatie 5
Badge +3
https://status.sonos.com/
Er wordt nog steeds een storing aangegeven in de bediening van Sonos rechtstreeks via Spotify, speelt dus blijkbaar al een tijdje
Met heel veel dank aan de helpdesk, zijn wij weer in de lucht ! Alles opnieuw aangesloten, met behulp van een geduldige meneer, nu doet alles het weer!