Beantwoord

Spotify

  • 20 January 2019
  • 8 reacties
  • 577 Bekeken

Kan spotify niet afspelen via Sonos.
Krijg steeds foutmelding dat verbinding verbroken is of dat het spotify account moet worden geüpgraded. We hebben een premium account
Wat iscde oplossing hiervoor?
icon

Beste antwoord door Tim S 15 March 2019, 10:55

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Geen garantie, maar begin eens met het loskoppelen van je Spotify account en daarna opnieuw aan Sonos toevoegen. Mocht dat niet helpen, dan raad ik aan contact op te nemen met Sonos support.
Reputatie 5
Badge +2
Controleer ook even de status van je Spotify account op www.spotify.com op een computer.
Sinds enige tijd hebben wij steeds vaker lalst van het feit dat de verbinding met Spoptify verbroken wordt tijdens het luisteren van muziek. Eerder gebeurde het enkel eens maar de laatste weken structureel. Heb spotify account al opnieuw gekoppeld ,maar probleem blijft.
Ook overal de stroom afgehaald alles gereset.
Wie kan mij helpen.
Reputatie 7
Badge +2
We zijn op het moment in onderzoek naar problemen met Spotify voornamelijk op de KPN lijn, maar helaas hebben we hier nog geen oplossing voor en is het dus nog in onderzoek.
Blijkbaar doen deze pieken van muziek uitval zich al voor sinds eind Januari, maar beginnen we helaas nu de trend pas een beetje te zien.
We hopen de oplossing spoedig te kunnen aandragen, of KPN/Spotify hier de juiste informatie over aan te kunnen leveren zodat ze het probleem aan hun kant kunnen oplossen.
We zien diagnoses graag tegemoet aangezien dit het proces zal versnellen tot een oplossing.
Mocht je een diagnose maken, verwoord dan ook graag het bevestigings nummer hiervan in je bericht waarin we deze zullen doornemen en feedback op zullen leveren.
Mijn sonos doet het nu helemaal niet meer. Het radertje blijft maar draaien. En vervolgens krijg ik dat er geen verbinding met Sporify kan maken.
Ik heb diagnostische Info naar jullie gestuurd. De code is 1287036540.
En wij hebben KPN
Reputatie 7
Badge +2
We hebben een Community Post geschreven omtrent het probleem voor KPN/Telfort klanten.
Zie graag hier het topic, dit zodat alle nog inkomende diagnoses op 1 plek komen te staan en het ook voor ons overzichtelijk blijft.
Ik heb het probleem ook met Ziggo.
Diagnostische info is verstuurd 1955496664
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb het probleem ook met Ziggo.
Diagnostische info is verstuurd 1955496664
Dank je voor de diagnose, is deze gemaakt kort nadat het probleem zich voordeed? Ik zie dat er iets eerder misging, maar de diagnose geeft het meeste info van de afgelopen 20 minuten.