Beantwoord

Spotify

  • 1 June 2018
  • 6 reacties
  • 701 Bekeken

Mijn spotify wordt niet meer afgespeeld bij sonos.
Enige idee waarom?
Wat er fout kan zijn?
icon

Beste antwoord door Tim S 6 June 2018, 15:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Goedemorgen,

Ik ondervind hetzelfde probleem. Onlangs een sub en playbar toegevoegd aan 2 play 5 (gen 2), eerste dagen zonder problemen muziek beluisterd. Nu valt het systeem telkens uit na 45 sec spotify af te spelen, foutmelding in sonos app: verbinding met spotify verbroken. Middels Sonos app foutanalyse gemaakt, geeft code 75966160. Krijg het systeem helaas niet aan de gang.

Gr. Ralf
Ik heb dezelfde klacht. Krijg geen nummers meer toegevoegd aan wachtrij
Ik heb ook deze klacht bij mij geeft hij aan dat ik mijn Spotify account moet upgraden, ik heb al een geconnect premium spotify account dus ik weet niet wat ik nog anders kan doen
Reputatie 7
Badge +2
Wil eigenlijk iedereen die hier zijn reactie plaatste, vragen de modem/router en Sonos een keer uit en aan te zetten om te zien of het zelfde probleem zich nog voordoet.
Als het probleem zich voordoet, maak dan zoals Ralf, een diagnose aan binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet, en koppel dit nummer naar ons terug.

@linfriet, als de app aangeeft dat je moet upgraden, dan is je abonnement een gratis abonnement.
Misschien dat je 2 accounts hebt, 1 betaalde, en 1 gratis, dan wil je de huidige uit Sonos verwijderen en de betaalde aan Sonos toevoegen.
Sonos geeft deze melding niet als je een betaald abonnement hebt, dus dat je deze melding krijgt kan maar 1 ding betekenen, er zit een gratis account aan Sonos toegevoegd.
Badge
Ik heb zelfde probleem. In de Sonos-app op zowel iphones als ipads kan Sonos geen verbinding maken met Spotify. Ik heb vrijdag contact gehad met Sonos en onder begeleiding modem, router en sonos uitgezet en alles geupdated, werkte niet. Opvallend is dat ik via mijn pc wel gewoon spotify kan afspelen via sonos. Het lijkt dus in de Sonos-app te zitten. Heb Sonos-app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Meer tips? (Diagnose 556193810)
Reputatie 5
Badge +2
Heb j enog een referentie nummer gekregen van het contact met de support?