Beantwoord

Sonos vindt maar een gedeelte van mijn muziek op een NAS.

  • 25 September 2015
  • 10 reacties
  • 682 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Mijn muziekcollectie staat op een nas
heeft altijd goed gewerkt maar opeens vindt sonos maar een gedeelte van de muziek
ook na het opnieuw indexeren komt hij maar tot de letter G
kan iemand mij helpen
bedankt alvast 🙂
icon

Beste antwoord door beynym 8 October 2015, 22:19

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Wat is er veranderd sinds het moment dat alles nog goed was?
Reputatie 2
Badge
ik heb een week geleden de router moeten herstarten.
Daarom had de harde schijf een ander ip adres en heb ik die terug moeten toevoegen
de externe harde schijf is aangesloten op een airport, die aangesloten is op de router
Reputatie 4
Badge +3
Als de router is herstart, moet je daarna alle apparaten die verbonden zijn aan het netwerk, ook herstarten. Hanteer daarbij deze volgorde: router, bedrade Sonos-componenten, draadloze Sonos-componenten, overige bedrade componenten, overige draadloze componenten. Wacht met het opstarten van een categorie tot de vorige volledig is opgestart. Deze procedure waarborgt dat er geen IP-conflicten ontstaan. Laat tot slot Sonos een nieuwe index opbouwen.
Reputatie 2
Badge
bedankt voor je hulp, ik probeer het straks en laat weten of het gewerkt heeft
Reputatie 2
Badge
ik heb alles herstart zoals je zei en een heel deel muziek toegevoegd aan de HD
hij update alles goed en de nieuwe muziek staat erop
maar in een bepaalde map gaat hij nog steeds maar tot de letter g, de rest van die map is niet zichtbaar
als ik in de verkenner ga en via de airport naar die map ga zie ik wel alles
Reputatie 4
Badge +3
Bij welke map/titel gaat het mis?
Reputatie 2
Badge
ik heb mijn HD onderverdeeld in mapjes per muziekgenre, en in die mapjes zitten alle cds met de mp3's
Bij alle mapjes is het ok behalve bij rock, daar gaat het lijstje maar tot de letter G
Reputatie 4
Badge +3
Ik bedoel: er is één titel (van een bestand of van een map) waar Sonos stopt met indexeren. Die titel bevat dus iets vreemds; een onbekend teken of drie voorlooppuntjes of zoiets dergelijks. Je moet proberen te achterhalen bij welke titel Sonos stopt met indexeren, dan kun je er vermoedelijk iets aan wijzigen waardoor het indexeren wél zal lukken.
Reputatie 2
Badge
inderdaad, in de map waar het indexeren stopte stonden nog rar en par files, het werkt dus wel
wel was ergens anders ook een stop en aan die file of titel was er weinig te zien, heb die gedelete en nu is alles geindexeerd
bedankt voor je tijd en goede raad !!!!
Reputatie 4
Badge +3
Geen dank, veel plezier met Sonos verder!