Beantwoord

Sonos spotify werkt niet

  • 5 August 2018
  • 7 reacties
  • 4719 Bekeken

Beste ik ben op reis geweest en nu ik terug kom kan ik geen spotify meer afspelen met mijn sonosapp foutcode zegt ( kan niet afgespeeld worden verbinding met spotify verbroken) wat moet ik nu doen? Is op alle toestellen zo
icon

Beste antwoord door Frank N 6 August 2018, 12:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Aaron, zou je in de app van Sonos Spotify even willen wissen als muziekdienst? Dat kan in de instellingen via 'Mijn muziekservices'.

Hierna graag opnieuw toevoegen, dit kan in het menu 'Meer'. Ik wijs je er graag op dat je een Premium Spotify account moet hebben voor Sonos. Gratis zal dus niet werken. Mocht het niet lukken om toe te voegen wil ik je vragen via de site van Spotify je account te controleren. Wanneer je daar aangemeld bent kun je in je profiel je account-status zien.
Het zelfde hiero.. erg irritant in een kledingwinkel en geen muziek hebben. zelfs via de app doet hij het niet. Mijn diagnose nummer is 2129940979. Iemand die kan helpen?
app verwijderen en terug toevoegen helpt niet. ik heb spotify al eens verwijderd, sonos app al eens verwijderd, via een vaste pc geprobeerd, thuis netwerk ge reset, ..... noem maar op echt alles geprobeerd maar komt geen geluid meer uit geen enkel van mij sonos toestellen. de ap blijft ook continu aangeven dat er geen verbinding kan gemaakt worden. heb ook al een diagnostic opgestuurd.
Heb hetzelfde probleem, muziekservice van spotify verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat helpt niet! Nog andere mogelijkheden?
zelfde issue. Statuspagina van Sonos geeft geen issues aan met Spotify. Maar fout zegt inderdaad dat de verbinding verbroken is..
alle andere muziek services werken trouwens wel. zoals de radio en soundcloud
Reputatie 7
Badge +2
Probleem was van Augustus, niet van nu, ga daarom dit topic afsluiten.