Beantwoord

Sonos speakers niet zichtbaar in Spotify

  • 3 September 2019
  • 6 reacties
  • 457 Bekeken

Besten,

In de Spotify app (iOS, iPhones 6 & 7 plus) zijn onze Sonos speakers niet meer zichtbaar.

Wat ik kan vertellen:
  • We hebben een Sonos:1 en een Playbar.
  • Het lijkt aan de netwerkapparatuur te liggen want de speakers zijn net verhuist en in de vorige setting werkte alles prima.
  • Alles en iedereen is geupdate naar de laatste versie.
  • Iedereen (netwerk, sonos apparaten, app, telefoons) is geherstart en nog eens geherstart (en nog eens 😉.
  • De sonos controller app doet het prima. Inclusief Spotify service.
  • Als ik de Spotity app opnieuw installeer op mn telefoon zie ik de speakers heel even.
  • De chromecast wordt wel getoond.
  • Op mn laptop zie ik de sonos speakers wel in Spotify. Zodra ik daar Spotify ben gaan streamen naar een sonos speaker verschijnt deze ook braaf in de app.
  • Als ik in de sonos controller een spotify stream start, zie ik dat niet terug in de app. Ik kan dan dus opeens tegelijkertijd naar twee verschillende streams luisteren (een via de controller en een via mn telefoon)
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tim S 18 September 2019, 13:20

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hey Martinobianco,

Heb je behalve de iOS apparaten ook nog een android toestel waarmee je het kan proberen?

Zou je anders voor mij eens een diagnose kunnen maken ?
Als je dat doet vermeld dan hier ook het bevestigingsnummer.
Zeker. Diagnosenummer: 1826139179

Dank,
Martino
Reputatie 5
Badge +3
Hi Martino, zou je eens de Spotify-accounts willen verwijderen uit Sonos en opnieuw toevoegen? Ik verzoek je dan eerst uit te loggen van de Spotify-app op je telefoon/tablet en hierna weer in te loggen. Vervolgens kun je in de Sonos-app je Spotify-account verwijderen via Meer > Instellingen > Mijn Muziekservices.

Hierna kun je via Meer > Muziekservice toevoegen Spotify aan Sonos toevoegen. Ik hoor graag wat voor resultaat dit geeft.
Ok. Zal ik dit even alleen doen of is het nog van belang dat de andere bewoners (vier spotify gebruikers) dit synchroon ook doen?
Geen effect. Nieuwe diagnose gemaakt: 401910577

Wat nu?

Groeten,
Martijn
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken ons te bellen voor dit probleem, of een email te sturen naar support@sonos.com