Beantwoord

Sonos slaat 1 nummer uit toegevoegde wachtrij over.

  • 3 December 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Ik ervaar al langer een luxe probleem bij de Sonos. Soms voegen we meerdere nummers via de Sonos S2 toe aan de wachtrij, alleen de eerste in de wachtrij wordt overgeslagen, waarna de rest van de nummers wel keurig afgespeeld worden. 

Onze beam is aangesloten met een ethernetkabel. 

Diagnostische info: 1198245926

We spelen muziek af via de streamingdienst spotify via de sonos app. 

 

Daarnaast, als je een nummer op repeat zet, speelt hij de eerste 15 seconden van het nummer, en begint dan weer helemaal opnieuw

icon

Beste antwoord door Dylan S 6 December 2021, 10:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Tijllovisch,

Bedankt voor je bericht, dit lijkt op een probleem wat we momenteel aan het onderzoeken zijn samen met Spotify. 

Is het probleem niet meer aanwezig wanneer er rechtstreeks vanuit Spotify connectie wordt gemaakt met Sonos (dus zonder tussenkomst van de Sonos app)?

Indien dit het geval is, dan zou ik van je willen vragen om dit tijdelijk als 'workaround’ te gebruiken. 

Ik hoop dat we dit zo spoedig mogelijk in samenwerking met Spotify kunnen oplossen. 

 

Hoi @Dylan S

Bedankt voor uw reactie. Gisteren heb ik nog met iemand gesproken die me hetzelfde vertelde en dat is geen probleem. 

Ik merk wel dat als je de toegevoegde nummers in de wachtrij bewerkt en dus 1 nummer verder zet in de lijst, ze wel allemaal afgespeeld worden. 

Maar hopelijk is het probleem spoedig opgelost, ook al is het een luxe probleem 😁