Vraag

Sonos Radio werkt helemaal niet

  • 10 November 2020
  • 16 reacties
  • 5456 Bekeken

Sinds vandaag werkt “Sonos radio” helemaal niet meer.

Kan het radiostation niet afspelen

Sonos radio moet opnieuw geauthorizeerd worden

Kan niet opnieuw authorizeren

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

De ‘standaard’ radiozenders (degenen die getoond worden) werken bij mij wel maar als ik wil zoeken krijg ik ook de melding dat er opnieuw geauthorizeerd moet worden. Dat kan inderdaad bij mij ook niet (Fout melding). Wat is er aan de hand?

Problemen onstonden al bij het updaten van de app. Dit lukte niet. Uiteindelijk alles gedeinstalleerd en na 5 pogingen kon ik de app eindelijk installeren. Nu dus een probleem met de radio.

Wat is er fout gegaan met de laatste update? En hoe kan ik het probleem met het Sonos Radio account verhelpen?

 

Reputatie 5
Badge +3

Dat kunnen wij niet….ligt bij Sonos.

TuneIn als alternatief gebruiken

Ik heb hier net hetzelfde probleem. alleen het station wat ik eerder al afspeelde werkt nog. voor de rest krijg ik ook de foutmelding opnieuw authorizeren maar dat lukt niet.

Hopelijk wordt dit opgelost !

Reputatie 1
Badge +1

Same here. SONOS radio werkt opeens niet meer, moet ook opnieuw autoriseren en krijg vervolgens foutmelding. 

Gebruik nu maar even tunein-radio als alternatief.

Heeft waarschijnlijk te maken met de introductie van de betaalde radio dienst die sonos gaat aanbieden…

 

Reputatie 1
Badge +1

Heeft waarschijnlijk te maken met de introductie van de betaalde radio dienst die sonos gaat aanbieden…

 

Ik denk het ook.

Reputatie 5
Badge +3

Heeft waarschijnlijk te maken met de introductie van de betaalde radio dienst die sonos gaat aanbieden…

 

Is dat zo, vertel eens?

sorry gevonden …...

Reputatie 1
Badge +1

Contact gehad met support:

Alle apps sluiten, alle boxen etc. 10 seconden van spanning af. En voila: het werkt weer.:grinning:

 

SONOS radio HD echter nog niet gezien….

Reputatie 7
Badge +3

Die komt pas begin volgend jaar naar Nederland.

Contact gehad met support:

Alle apps sluiten, alle boxen etc. 10 seconden van spanning af. En voila: het werkt weer.:grinning:

 

SONOS radio HD echter nog niet gezien….

Dank voor het delen van de oplossing: het werkt inderdaad weer!

Werkt weer:grinning:

Cor bedankt, bovenstaande oplossing werkt inderdaad. Miste Rock Pantheon al.

Sinds de nieuwe Sonos app in het één groot drama.

Wat een waardeloze rommel is het geworden.

En dan wetens ze niets beters te verzinnen dan alles maar even van de stroom af te halen.

Leuke bezigheid iedere dag voordat je iets wilt afspelen.

Sonos, kom met een behoorlijke update of stop er gewoon mee.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Lekker heldere probleemstelling. Geen idee wat je probleem is met de nieuwe software, maar bij mij werkt alles uitstekend. Zowel tv, radio als eigen muziekbibliotheek.

Sinds de nieuwe Sonos app in het één groot drama.

Wat een waardeloze rommel is het geworden.

En dan wetens ze niets beters te verzinnen dan alles maar even van de stroom af te halen.

Leuke bezigheid iedere dag voordat je iets wilt afspelen.

Sonos, kom met een behoorlijke update of stop er gewoon mee.

 

 


NdZ, geen idee wat jouw probleem is, elke dag stroom er af?

Hoefde bij mij slechts 1x en alleen voor Sonos Radio. De rest werkte wel prima en sinds de reset totaal geen probleem meer.

goedendag , ben een uur bezig geweest met de helpsite van sonos , het kan ook aan de netwerk kabel liggen , deze is eruit nu maakt hij alleen via wifi nog contact , en nu werkt hij wel . kan dus ook aan de 2 signalen (wifi en kabel) liggen