Vraag

Sonos-radio station speelt niet af. Zelfde station via TuneIn wel.

  • 9 July 2020
  • 7 reacties
  • 1667 Bekeken

Badge

Wanneer ik een radio station als Sonos-station probeer af te spelen dan werkt dat niet. Hetzelfde radio station maar dan via een TuneIn station werkt wel. Gisteren was er nog geen probleem, ik speel dat station dagelijks en tot nu toe geen probleem mee gehad. Ergens tussen gisteravond en vanochtend is er iets mis. Meer mensen met hetzelfde issue?  Oplossingen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Badge

Hallo,

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Hoe is het destijds opgelost?

Bij mij nu exact hetzelfde. viel op omdat al die zenders in Favorieten staan. Als ik via Bladeren naar TuneIn ga lukt het wel. 
 

Als ik via Bladeren naar Sonos Radio ga en daar bijvoorbeeld klik op Lokale Stations kom in beeld “Je Sonos Radio-account moet opnieuw worden geautoriseerd.”. Klik ik dan op Opnieuw Autoriseren krijg ik een foutmelding en dat het account niet opnieuw geautoriseerd kan worden. 

Reputatie 5
Badge +3

Sonos radio heeft al weken problemen.
Gebruik TuneIn totdat dit verholpen is.
Even afwachten dus

Ik kreeg de tip om alle apps te sluiten (iphones ,ipads en Mac) even de stroom van alle speakers af en dan weer opstarten. en alles werkt weer...ook sonos radio.

Ik kreeg de tip om alle apps te sluiten (iphones ,ipads en Mac) even de stroom van alle speakers af en dan weer opstarten. en alles werkt weer...ook sonos radio.

Net zelf geprobeerd en Sonos radio werkt weer !

Badge +1

Bij mij werkte deze oplossing niet. Vorige week had ik hetzelfde probleem en zondag werkte alles weer. Maar sinds gisteren geeft ‘Sonos radio’ opnieuw niet thuis! Wel lastig, ik kom er nog wel uit maar voor sommige gebruikers is dit niet te begrijpen.

 

Badge +1

Ik ken het probleem ook. Als ik onder het muziek logo de Sonos dienst aanklikt zal het systeem de Sonos Radio opnieuw activeren. Vervolgens werkt het Sonos Radio dan weer. Neemt niet weg dat een paar dagen later Sonos Radi opnieuw niet werkt en ik de beschreven handeling maar weer opnieuw uitvoer. En zo ga ik maar verder totdat Sonos het probleem opgelost heeft.

grt.Wim