Beantwoord

Sonos radio HD abonnement

  • 6 February 2021
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,

Ik las hier en daar wat over Sonos Radio HD. In verschillende artikelen van afgelopen november stond dat Sonos Radio HD ook in Nederland beschikbaar zou komen. Ik zou dat door middel van een gratis proefperiode best eens willen uitproberen. Maar ik kan nergens een optie vinden om het abonnement te nemen. Niet op de website en niet in de S2 app. Wat zie ik over het hoofd? Of is het nog niet beschikbaar?

Groeten,

Jos Dumont

icon

Beste antwoord door Erooij 6 February 2021, 09:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

bericht was van 12 november:

Sonos Radio HD is vanaf vandaag beschikbaar voor Amerikanen en Britten in de nieuwe Sonos S2-app en kost 8 dollar per maand. Nederland volgt in 2021, laat Sonos aan Bright weten. 

Reputatie 7
Badge +3

Ergens begin 2021 zou dat in Nederland starten. Je zult vanzelf gebombardeerd worden met reclame uittingen van Sonos.

Beging 2021 is een rekbaar begrip. 😀
Overigens wellicht leuk om het eens gratis te proberen en om te horen of je nu echt verschil hoort, maar verder lijkt het mij een kostbare muziekdienst te worden die toch vooral gericht is op Amerika. Nadeel lijkt mij toch dat het echt radio diensten zijn en niet echt de mogelijkheid om je eigen artiesten te kiezen. Gelukkig zijn daar vele alternatieven voor. We gaan het meemaken.

Ah. Duidelijk.

Dan wacht ik op dat bombardement.

Bedankt voor de snelle reacties!