Beantwoord

Sonos radio hapert

  • 17 May 2019
  • 5 reacties
  • 1052 Bekeken

Het beluisteren van radiostation hapert met momenten. Op die momenten de WiFi getest die is telkens boven 180mbs. Diagnose nummer 1786199822
Wat kan er mis zijn?
icon

Beste antwoord door Tim S 27 May 2019, 11:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dank je wel voor het melden van je probleem. Het is voor mij niet helemaal duidelijk of je problemen had bij radio (TuneIn radio) of Spotify want ik zie het laatste dat er via Spotify muziek is afgespeeld. Er was een storing met Spotify in het weekend dus mogelijk komt je probleem daardoor.

Mocht het zich nogmaals voordoen maak dan graag een diagnose binnen 20 minuten en vertel ons wat de bron was van de muziek.
Hoi Frank, het probleem treed juist op bij afluisteren van radio en zo ver ik weet niet bij spotify. Zojuist nieuwe diagnose gestuurd waar het probleem zich voordeed bij de radio. Diagnose nummer: 1503012077

vriendelijk bedankt.

Falco
Reputatie 5
Badge +3
Heb je vaak storingen bij het radio luisteren ? Want heel af en toe zou het wel eens kunnen dat er daar wat hapert.
De zenders zijn niet altijd tip top.
Aan je WiFi snelheid zal het niet liggen en aan de speakers ook niet.
doet het probleem zich voor bij alle radiozenders?
Volgens mij voornamelijk bij de zenders van pinguïn radio. Bij NPO bij mijn weten nog niet maar ik zal er op letten.
Reputatie 7
Badge +2
Volgens mij voornamelijk bij de zenders van pinguïn radio. Bij NPO bij mijn weten nog niet maar ik zal er op letten.

We horen de laatste tijd wel vaker problemen met Pinguin radio, waarbij andere radio stations het verder prima doen.
Denk dat dit radio station zich niet helemaal goed via het internet zou aanbieden, waarin Sonos, maar ook de Tunein app op bijvoorbeeld telefoon/tablet, en ook webbrowsers die www.tunein.com benaderen het station niet goed kunnen afspelen.
Hoop dat Pinguin radio hier spoedig iets aan gaat doen.
Contact met hun opnemen zou dit proces mogelijk kunnen versnellen.