Vraag

Sonos play 5 stopt geregeld met spelen en start kort erna terug met spelen?

  • 23 January 2018
  • 17 reacties
  • 506 Bekeken

Als de radio speelt dan stopt de Sonos luidspreker soms met afspelen en start kort erna terug met afspelen .
Precies of de WiFi verbinding verbreekt even !?
Ik heb geprobeerd met een verschillende toestellen waar de Sonos app op staat maar ze hebben het allemaal .
Mijn WiFi verbinding thuis lijkt perfect in orde want heb met niets anders problemen !?
Kan ik controleren of het aan de Sonos zelf ligt of aan iets anders ?
Mvg,Gary

17 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je van je systeem een diagnose in willen sturen, post vervolgens je bevestiging's nummer in dit topic.
Diagnostische info is verzonden !
Nr.: 8407535

Alvast bedankt !
Reputatie 5
Badge +2
Het lijkt erop dat de router moeite heeft met het praten met de Playbar. We willen graag wat instellingen in de router nakijken. Om dit op te lossen kun je het beste ons bellen. Ons nummer en openingstijden vind je op http://www.sonos.com/contact.
Bij mij gebeurt precies hetzelfde.. Mijn nummer is : 8488117

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +2
Speel je vanaf de Sonos favorieten, probeer het even middels de zoek functie. Gebeurt de uitval bij 1 of meerdere radio zenders?
Ik speel inderdaad af bij sonos favorieten, maar bij de zoekfunctie doet hij het ook. meestal in de avond is hij 10 sec tot 1 min stil en gaat daarna weer verder. Daarmee zijn we ook mee naar de mediamarkt gegaan en di hebben de boost aangeraden. sindsdien doet hij het wel beter maar valt nog wel weg
Reputatie 5
Badge +2
Om dit nader te onderzoeken wil ik je vragen om ons te bellen, ons nummer vind je hier.
Badge

Ik heb sinds een tijd hetzelfde probleem.

‘Kan niet verbinden met server VRT Studio Brussel’. 

Ik vermoed dat het zich alleen voordoet met myTuner.

Hetzelfde radiostation via TuneIn speelt momenteel wel al een tijdje door.

Diagnosenummer 1492665251

Bedankt,

Badge

Ondertussen merk ik dat het probleem zich ook bij TuneIn voordoet.

Nog een diagnosenummer: 1021146473

(Ik zit wel onder verkeerde topic, want heb een Play1 en Connect, allebei draadloos verbonden)

Probleem ligt misschien bij Proximus? 

Groeten,

Pascal

Reputatie 7
Badge +2

Ondertussen merk ik dat het probleem zich ook bij TuneIn voordoet.

In ‘t optiek dat je via een computer naar www.tunein.com toe gaat en via de computer de zelfde problemen zou ervaren als ook op je Sonos systeem?

Soms wil een radio station zijn web-adres nog aanpassen.

Sonos zou als je ‘t station als favoriet opslaat, altijd ‘t adres van dat moment opslaan.

In sommige gevallen wil het verwijderen van ‘t favoriet, en opnieuw aan de favorieten toevoegen vanuit een zoek-opdracht, wonderen doen.

Hoor graag je bevindingen.

 

Badge

Ik heb mijn proximus modem een halve meter hoger gezet en het probleem lijkt opgelost. Lag dus aan slechte wifi-ontvangst blijkbaar (ook al staat mijn connect er maar 4 meter vandaan).

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb mijn proximus modem een halve meter hoger gezet en het probleem lijkt opgelost. Lag dus aan slechte wifi-ontvangst blijkbaar (ook al staat mijn connect er maar 4 meter vandaan).

Afstand is niet altijd de oorzaak van wifi problemen, kan er zeker parte in spelen, maar het heeft vaker te maken met draadloze signalen, of fysieke apparatuur of materiaal in de omgeving van de antennes.

Zie graag ons wifi-storing topic voor een diepere uitleg.

Hi, die van mij stopt en start ook vaak uit zichzelf. 2100324016

Reputatie 7
Badge +3

Er worden door Sonos geen diagnoses meer uitgelezen via dit forum. Je zult maandag even moeten bellen of chatten met hen.

Ik heb iets gelijkaardigs aan de hand.

De radio speelt en een zin word nogmaals herhaald.

Dit reeds enkele maanden. En sinds een maand valt alle klank uit om dan na 10 à 20 sec terug te spelen.

 

Reputatie 7

Gebeld met Sonos?

Ga het morgen doen.

Dank je

Reageer