Beantwoord

Sonos niet te zien in spotify op iPhone xr

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Op de iPhone xr van mijn vriend is sonos niet zichtbaar terwijl dit op mijn iPhone 8 en op de iPad wel het geval is. Na soortgelijke berichten hier gelezen hebben en verschillende dingen al geprobeerd te hebben (telefoon uit en weer aan, uitloggen en weer inloggen op spotify, WiFi opnieuw starten, spotify opnieuw toegevoegd in sonos) blijft het probleem bestaan. Vanuit de sonos app zien we het spotify account wel.
Ik heb een diagnose verstuurd, het nummer is 1008610139. Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door Tim S 18 September 2019, 12:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem? Alles geprobeerd. Niets werkt.
Reputatie 5
Badge +3
Op de iPhone xr van mijn vriend is sonos niet zichtbaar terwijl dit op mijn iPhone 8 en op de iPad wel het geval is. Na soortgelijke berichten hier gelezen hebben en verschillende dingen al geprobeerd te hebben (telefoon uit en weer aan, uitloggen en weer inloggen op spotify, WiFi opnieuw starten, spotify opnieuw toegevoegd in sonos) blijft het probleem bestaan. Vanuit de sonos app zien we het spotify account wel.
Ik heb een diagnose verstuurd, het nummer is 1008610139. Kunnen jullie helpen?


Mocht je dit nog niet hebben gedaan: zet even je Sonos speakers en Ziggo router uit en aan.

Ik heb precies hetzelfde probleem? Alles geprobeerd. Niets werkt.

Kun jij een diagnose maken in de app? Hoe je een diagnose maakt lees je hier:
https://support.sonos.com/s/article/141
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet. Stuur graag het nummer dat in beeld verschijnt terug als reactie naar ons.
Done. Het bevestigingsnummer is: 1587397665
Reputatie 7
Badge +2
Done. Het bevestigingsnummer is: 1587397665
Excuus voor de late reactie.
Als de problemen zich nog voordoen, dan raad ik aan ons even te bellen, of een mail te sturen naar support@sonos.com