Vraag

Sonos map + lp speler

  • 9 March 2018
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo.. recent verhuisd en play.1 (2x) + amp aangesloten. Ik ben een LP gebruiker en heb daarom de amp aangeschaft, deze net als in hrt vorige huis aangesloten op de amp (met voorversterker). Toedertijd hadden wij de amp rechtstreeks op ethernet, nu wil ik het via de wifi proberen en een van de play.1 op ethernet. Echter krijg ik hrt niet voor elkaar de lp speler te laten horen via de play.1's. Ben ik genoodzaakt om weer te werken direct op het modem of zijn er andere mogelijkheden (ik dacht dat deze gewoon ook werkte op de wifi. Wat kan het probleem zijn? Overigens hoor ik wel het bekende 'kraken' bij het aansluiten van de analoge aux bedrading van de LP speler.

Wie kan mij helpen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Om een beter overzicht te krijgen van je systeem en setup wil ik je vragen om een diagnose in te sturen. Post hier het bevestiging's nummer.
434162775
Reputatie 5
Badge +2
De diagnose laat geen problemen zien, is de lijn-ingang optie wel zichtbaar bij de tab "bladeren"?
Lijningang is sowieso bekend, vrees dat het probleem bij de lp speler ligt.
Reputatie 5
Badge +2
Kan je een ander apparaat proberen op de lijn-ingang of een andere kabel naar de LP speler.