Beantwoord

Sonos kan geen verbinding maken met Spotify

  • 25 December 2018
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Al een zeer ruime tijd geeft Sonos aan geen verbinding te kunnen maken met Sonos! Na verschillende updates (Sonos & Spotify), reset router blijft het probleem zich voor doen!

Wie heeft de oplossing van dit irritante probleem?

Groeten,
Maarten
icon

Beste antwoord door Tim S 10 January 2019, 09:36

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Sorry voor de late reactie trouwens, snap niet waarom deze zo er tussendoor is geschoten.
Dank voor je reactie.
Heb net een diagnose gestuurd, maar nu even geen problemen... Misschien dat je iets kunt ontdekken. Zodra het probleem zich weer voordoet, stuur ik een nieuwe.

Het nr: 1570502229
Reputatie 7
Badge +2
Zie wel wat wifi storing, je modem staat nu op kanaal 1 uit te zenden, misschien dat kanaal 6 of 11 stabieler zal draaien.
oke! ben benieuwd hoe ik kan switchen van kanaal...
Reputatie 7
Badge +2
oke! ben benieuwd hoe ik kan switchen van kanaal...
Je kan op je modem aanmelden via http://192.168.0.1
Waarna je met het wachtwoord in de instellingen zit en de wifi gegevens zou kunnen aanpassen.
Als dit onbekend terein is raad ik aan met de internet provider of ons te bellen waarin we kunnen assisteren.
Misschien dat kanaal 1 nu prima z'n werk blijft doen, dus je zou het ook even aan kunnen kijken.