Vraag

Sonos Favoriet Radio station doet het niet meer ?

  • 17 November 2016
  • 5 reacties
  • 616 Bekeken

Mijn Sonos favoriet radio station: VRT Studio Brussel doet het niet meer sinds een week of 2 krijg ik de volgende melding: "Kan radiostation niet afspelen"

Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen ?

Vrgr,
Ernst

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Hello Ernst,

sorry only english answer! Look at this thread: https://en.community.sonos.com/nederlands-sonos-forum-229095/vrt-radiostations-6758652

Hartelijk Groet

Gernot (South Germany)
Hallo Ernst, heb ik ook
Heb het opgelost door de URL van radio 1 in te geven in favoriete radiostations. Deze werkt nu wel
Grt
Thanks Savalas & Dede,

I did see instructions to add manually for MAC or PC - however I would like to add VRT StuBru manual on my mobile LG4 (Android).
These instructions I have not found yet ? Not by trying out myself nor by reading through the mails you forwarded.

Can you help with instructions for Android mobile ?

Thx,
Ernst
Reputatie 3
He Ernst,

Een radio station toevoegen gaat niet op een Android telefoon. Enkel MAC en PC. Maar als je het 1 keer toevoegt op een MAC of PC, dan is het meteen beschikbaar op ALLE andere apparaten. 🙂 Je kan zelfs iemand zijn laptop lenen om het even toe te voegen!

Maar ik heb er goede hoop in dat VRT en TuneIn tot een overeenkomst gaan komen. 🙂 Dus wie weet komt het gauw vanzelf terug!
Dank je, ik ga er mee aan de slag....

Vrgr,
Ernst