Beantwoord

Sonos en spotify hapert

  • 13 March 2019
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Op de platbranden (bekabeld) veel storing. Geeft aan slechte verbinding kan niet bufferen. WiFi stabiel en goed. Router gereset, geen resultaat.
Diagnosenr

icon

Beste antwoord door Tim S 15 March 2019, 10:56

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Bedoel playbar 😃
Reputatie 7
Badge +2
Zie een Cisco Linksys router naar voren komen.
Wat is je internet provider?

We zijn op het moment in onderzoek naar problemen met Spotify op de KPN verbinding.
Elke diagnose doet ons dichter naar het probleem toe werken, of eerder gezegt, naar het vinden van het probleem waarin we Spotify en KPN op de hoogte kunnen brengen zodat zij hun problemen kunnen oplossen.
We stellen diagnoses dan ook erg op prijs
Verder moet ik helaas vragen geduld te houden aangezien er dus nog geen oplossing is, en het ook eigenlijk aan KPN en Spotify is om deze problemen op te lossen.

Mocht je geen KPN hebben, dan verneem ik dit uiteraard graag.
Ik zit bij KPN. KPN heeft doorgemeten rn bekabeld is de snelheid prima. Ze zou het nog aankaarten bij haar teamleider. Ik gebruik een Cisco linksys e3000 al enige jaren zonder storing. Ook de play1 draait hier prima op. Tot een paar weken geleden ineens storing.
Reputatie 7
Badge +2
Het heeft niks met de snelheid te maken, iets op het KPN netwerk gaat niet goed.
We zien de problemen voornamelijk voorkomen van Woensdag t/m Zaterdag en voornamelijk tussen 1600 en 2000 uur.
Aangezien dit al sinds eind januari zich voordoet is er iets groots aan de hand, wat diep onderzoek nodig heeft.
Een lijn meting zal hier waarschijnlijk geen oplossing in gaan vinden, en dit probleem zal waarschijnlijk pas opgelost worden of goed in kaart gebracht kunnen worden als wij met veel bewijs en voorbeelden bij KPN aankloppen.
Snap ik, dacht meld het nog even.
Reputatie 7
Badge +2
We hebben een Community Post geschreven omtrent het probleem voor KPN/Telfort klanten
Zie graag hier het topic, dit zodat alle nog inkomende diagnoses op 1 plek komen te staan en het ook voor ons overzichtelijk blijft.