Beantwoord

Sonos Beam hapert meermaal per uur bij afspelen radiozender vai TuneIn (meerder zenders getest)

  • 20 October 2019
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Beste,

 

mijn Sonos Beam hapert meermaals per uur een 2tal seconden tijdens het afspelen van radiozenders via TuneIn (meerdere reeds geprobeerd: Q-misic,Joe,MnM,...) en nooit bij het afspelen van nummers via Spotify. Eerst dacht ik dat het aan mijn wifi verbinding zou liggen maar heb intussen de Beam rechtstreeks bekabeld verbonden met mijn Telenet Modem echter zonder verbetering. Ik heb zonet een diagnostische info verzonden met nummer 1550199015.

Kunnen jullie me aub laten weten wat dit veroorzaakt?

 

alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Tim S 23 October 2019, 11:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2

Beste,

 

mijn Sonos Beam hapert meermaals per uur een 2tal seconden tijdens het afspelen van radiozenders via TuneIn (meerdere reeds geprobeerd: Q-misic,Joe,MnM,...) en nooit bij het afspelen van nummers via Spotify. Eerst dacht ik dat het aan mijn wifi verbinding zou liggen maar heb intussen de Beam rechtstreeks bekabeld verbonden met mijn Telenet Modem echter zonder verbetering. Ik heb zonet een diagnostische info verzonden met nummer 1550199015.

Kunnen jullie me aub laten weten wat dit veroorzaakt?

 

alvast bedankt 

Je Beam zit bekabeld aangesloten, dus wifi is al uitgesloten.

Wil je vragen de Ziggo modem en Beam een keer stroomloos te maken en opnieuw aan te sluiten.

Als de problemen daarna zich voor blijven doen, wil ik je aanraden contact op te nemen via telefoon of email met onze support afdeling.