Beantwoord

Sonos / Apple music

  • 25 February 2018
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Ik gebruik Apple music in de Sonos app. Het komt regelmatig voor dat er albums worden weergegeven die niet meer in mijn Apple bibliotheek staan. Hoe kan ik deze “vervuiling” verwijderen ? Heb m’n apple icloud bibliotheek al opnieuw ingesteld maar zonder resultaat. Is de cache van de app soms ergens te verwijderen ?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tim S 30 April 2018, 10:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit zou lijkt me toch in de Apple Icloud naar voren moeten komen dat dit in de Sonos naar voren komt.
Sonos leest simpelweg uit wat deze ontvangt van de dienst.
Heb je hier ook al navraag over gedaan bij Apple?
Badge
ik heb ook nog een vraag; klopt het dat apple music niet meer te koppelen is aan sonos? ik volg de gebruikelijke weg en kom apple music niet meer tegen.
Reputatie 7
Badge +2
ik heb ook nog een vraag; klopt het dat apple music niet meer te koppelen is aan sonos? ik volg de gebruikelijke weg en kom apple music niet meer tegen.
Zie graag een diagnose van de installatie tegemoet alvorens ik hier een concreet antwoord op kan geven.
Badge
1377993191

Ik weet overigens niet of ik hier mag plaatsen.

Reputatie 7
Badge +2
1377993191

Ik weet overigens niet of ik hier mag plaatsen.


In welk land staat de Sonos installatie?
Ik zie aan de hand van de diagnose dat Sonos niet geregistreerd staat op Nederland.
Muziekdiensten staan gebonden aan bepaalde landen, en sommige landen hebben niet het recht een bepaalde dienst te gebruiken.
Het land waar de Sonos nu op staat heeft geenr echt op Apple Music, ook Spotify is niet mogelijk in het huidig geselecteerde land.
Misschien wil je inloggen op sonos.com met je registratie, om na te gaan of informatie goed staat ingevuld.
Badge
Oeps. Ik heb het hersteld en het werkt.

Dankjewel. 😃