Vraag

Sonos afspeellijst loskoppelen van deezer

  • 10 May 2020
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Ik had Deezer en heb daar binnen de Sonos app zelf afspeellijsten opgeslagen.

De afspeellijsten staan dus niet in mijn Deezer account maar in mijn Sonos account.

Nu ben ik overgestapt op Spotify en het is gelukt om al mijn favorieten en afspeellijsten van het Deezer account over te zetten.

De afspeellijsten die ik nog op mijn Sonsos account heb staan zijn niet overgezet.

Ik kan deze nu niet afspelen. De Sonso App geeft de melding:

ik kan het gekoppelde Deezer account niet vinden.

Kan ik de Sonos afspeelijst loskoppelen van Deezer en koppelen aan Spotify?

Of op een andere manier de SONOS afspeellijsten omzetten naar Spotify?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben bang dat dit niet gaat lukken, Je hebt een Sonos afspeellijst gemaakt en het leuke daarvan is dat je daar nummers van verschillende services door elkaar kunt opslaan, dus nummers uit Deezer, Spotify & je eigen harde schijf gecombineerd. Het blijft echter altijd een verwijzing naar de betreffende service dus als je die service niet meer hebt (Deezer bij jou), dan ben je ook de koppeling naar het nummer kwijt. Ik vind de Sonos afspeellijsten te weinig flexibel en gebruik ze nauwelijks, je kunt ze beter gewoon binnen Spotify maken.

Dat is niet zo mooi als dat zo is.

Moet toch technisch haalbaar zijn om op een of andere manier de afspeellijst te converteren.

Met eventueel een keuze optie of je bestaande koppelingen wil veranderen.

Reputatie 7

Dat zou dan een feature request zijn. Er wordt meer om gevraagd, maar op dit moment is dat niet mogelijk.