Vraag

reset van de wachtrij na een overgang naar TV

  • 4 January 2020
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Nadat de TV wordt afgezet en je verder wilt gaan met de speellijst van de wachtrij begint deze weer met het eerste nummer van de speellijst. Dit is zeer irritant als je een speellijst hebt van 4883 nummers. Is het mogelijk dat het nummer van de speellijst opgeslagen wordt bij de overgang van speellijst naar TV.

Lijst me software matig toch niet zo moeilijk!!!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey Anton Kors,

We stellen het erg op prijs om je ervaringen en aanbevelingen m.b.t Sonos te ontvangen, We willen uiteraard ons product verbeteren in elk opzicht en luisteren ook nauw naar de adviesen van onze klanten.
Ik zal deze email dan ook doorsturen naar de Product management team om er zeker van te zijn dat de aanvraag ingezien word.
Helaas kan ik je niet vertellen wat we in de toekomst uit zullen gaan brengen dus het enige wat ik je kan aanraden is om onze website goed in de gaten te houden.
 

Goedendag Tim

Kan je gelijk het verzoek indienen om de random functie aan te passen.

Ik heb zoals eerder vermeld een afspeellijst van 4883 nummers.

Als ik deze functie gebruik dan komen regelmatig de zelfde nummers voorbij. Volgens mijn (programmeurs) ervaring is de randomizer niet groot genoeg. zou deze uitgebreid kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +2

Het gehele topic is als feature-request gemarkeerd, dus ga er vanuit dat dit laatste verzoek ook ingezien word.

Garantie op implementatie kan ik helaas niet geven, maar er word zeker naar gekeken.