Beantwoord

Reclame radio via MyTuner

  • 11 October 2019
  • 6 reacties
  • 627 Bekeken

Hoi,
heb intussen al ea gelezen mbt deze topic. Ben er dus achter dat het knalhard pushen van reclame door mytuner midden in een liedje onvermijdelijk is.
mijn vraag is welke alternatieven er zijn om radio te luisteren (StuBru, Q, Joe etc) zonder dit fenomeen, desnoods betalend.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door DV290 14 October 2019, 11:28

Bekijk origineel

6 Reacties

Deze verstoring heb je ook als je direct naar de URL streamvan het betreffende radio station luisterd. Het is duidelijk dat het bij de bron wordt toegevoegd. Daar kan Sonos of de distributeur dus niets aan doen.

Badge

TuneIn en Sonos Radio geven allebei één reclame van ongeveer 30 sec. door bij het starten van de stream. Tot dusverre 1 x per dag. Bij mij sinds een half jaar ongeveer. Vet irritant!

Hoi,

bedankt voor de reacties. Heb dit weekend via Tuneln getest (stream url toegevoegd ) en dit werk prima tot dusver. Enkel reclame van radiostation zelf wat vanzelfsprekend normaal is.
Reputatie 7
Badge +2
Ook bij Tunein Radio zou je kunnen ervaren dat reclame word aangeboden bij het starten van het station, erg vervelend als je internet verbinding staat te klapperen, en om de minuut het station opnieuw zou opstarten en je dus om de minuut de zelfde reclame te horen krijgt.
Reputatie 5
Badge +3
Bij TuneIn hoor ik via Sonos geen reclame (in de TuneIn app zelf soms wel) behalve natuurlijk de reclameblokken die de radiostations zelf uitzenden.
Reputatie 7
Badge +2
Toevallig Radio door TuneIn al getest?
In principe is het aan het radio station of ze inkomsten genereren d.m.v. reclame, mogelijk dat je dit ook via Tunein zou ervaren.

Reageer