Radiozenders via TuneIn vallen regelmatig weg

  • 26 July 2018
  • 5 reacties
  • 1257 Bekeken

Badge
regelmatig valt Radio M Utrecht uit kan dan wel andere zender activeren en na een aantal minuten lukt dan Radio M ook wel weer. Dit is erg irritant als je zit te luisteren. Wie weet er Raad ?\ Bij radio utrecht zegt men . het ligt aan uw wifi verbinding maar dan zou ik andere zenders ook niet kunnen aan zetten. dus dat kan het niet zijn,
ik heb play bar ,2x play 1 ,en 2x play one en play sub

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo M. Vervelend om te horen! Kan je wel zonder problemen luisteren naar anders zenders?

Het wil nog wel eens zijn dat sommige zenders hun data summier aanleveren en een slechte WiFi verbinding (of ander netwerk-probleem) kan er dan voor zorgen dat de muziek compleet wegvalt?
Badge
Ja heel gek maar op het moment dat radio M uitvalty selecteer ik een andere zender die speelt gewoon door en na een tijdje kan ik dan radio M ook weer aanzetten, maar niemand weet een oplossing! toch bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +2
We ontvangen graag een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Moet wel zeggen dat zoals dit beschreven staat, het klinkt naar een probleem van het radio station zelf.
Zou het testen waard zijn, dat je bijvoorbeeld op je computer naar www.tunein.com toegaat, en hier het radio station start.
Dan komt het geluid uit de speakers van je computer, als je geen problemen hier meer ervaart, kan het duiden op een mogelijk wifi probleem waarin Sonos dus de informatie niet ontvangt.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Radio M valt weg en andere stations kunnen wel afspelen. Alles is be-draad aangelegd. Kan dus geen wifi probleem zijn. Melding: kan station niet vinden,te lage snelheid etc. Snelheid internet 200 mb. Radio M heeft in 2010 ook al eens deze problemen gehad en het lag toen aan defecte Ziggo apparatuur. Zou dit nu ook weer zo zijn?
Reputatie 5
Badge +3
Zonder diagnose of het probleem wat langer te bespreken kan ik niet stellen waar het aan ligt. Dat alles met een kabel zit aangesloten en je toch te lange snelheden krijgt is wel vreemd. Maak anders een diagnose kort nadat het probleem zich voordoet?

Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.