Radio Veronica niet meer te beluisteren via TuneIn of Sonos Radio?

  • 16 April 2022
  • 6 reacties
  • 1068 Bekeken

Dag, 

Sinds enkele weken lijkt radio veronica (nederlandse zender) verdwenen van Tunein en Sonos. Weet iemand hoe dit zit? Als ik zoek krijg ik de zender ook niet meer te zien. Ik heb het ook geprobeerd door de stream toe te voegen. Dan start de stream op werkt 1 seconde en valt dan weer weg om opnieuw op te starten en weer weg te vallen. Dus dat werkt ook niet.

Ik heb ook even bij Tunein zitten kijken en daar gezocht, daar vind ik wel radio veronica op specifieke frequenties maar die zijn blijkbaar enkel in nederland te beluisteren en ik woon in belgie. Iemand een idee wat hier aan de hand is?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze kan ik allemaal vinden, wel in Nederland 

 

Ik heb nog eens wat verder gezocht, radio 538 zit ook niet in de lijst van Tunein wel van sonos radio zelf. Het lijkt er op dat tunein een regionale beperking heeft gekregen. Van 538 weet ik niet zeker of dat recent verandert is maar van Veronica is het zeker verandert sinds een paar weken.

Iemand nog meer informatie? Iemand van Sonos zelf wellicht? Ik vind dit wel erg raar, ik heb er bij het kopen van Sonos opgelet dat ik alles kon beluisteren wat ik wil en juist het over grenzen heen luisteren is daar een pre in, nu lijkt dat opeens beperkt te worden en heb ik gewoon geen mogelijkheid om de zenders die ik wil, te beluisteren via Sonos. 

Reputatie 7

Kun je Juke installeren?

Of in je account op de Sonos site je land op Nederland zetten? Via AirPlay afdpelen?

Kun je Juke installeren?

Of in je account op de Sonos site je land op Nederland zetten? Via AirPlay afdpelen?

Juke is blijkbaar ook iets nederlands, die service kan ik niet kiezen. AirPlay lijkt de beste optie inderdaad, daar had ik nog even niet aan gedacht. Thnx!

Reputatie 7

En anders misschien toch eens TuneIn contacteren?

En anders misschien toch eens TuneIn contacteren?

Heb ze een mail gestuurd, mocht ik een antwoord krijgen zal ik het hier laten weten.