problemen na dubbel gebruik spotify

  • 20 February 2020
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Badge +1

Ik heb hier vorige week een heel lastig en onbegrijpelijk probleem gehad met Spotify. Op sonos speelde een spotifylijst. Ondertussen was ik op mijn pc in de spotify app een lijst aan het bewerken. Ik dubbelklik per ongeluk op een track waardoor die begint te spelen in de app. Na minder dan twee seconden stop ik het afspelen al omdat ik al weet dat spotify het niet kan hebben dat dezelfde account op twee plaatsen tegelijk gebruikt wordt. Maar het icoontje van sonos onderaan mijn scherm begon al oranje te knipperen dus ik wist al hoe laat het was en  het afspelen op sonos stopte dan ook bijna onmiddellijk. Een paar seconden daarna probeer ik het nummer op sonos weer te starten, maar dit lukte niet. Ik kreeg altijd de boodschap ‘verbinding met spotify verbroken’ of iets dergelijks. Na een aantal pogingen heb ik de spotify service verwijdert van sonos en opnieuw toegevoegd, en daarna leek het weer te werken. Maar al vlug bleek dat er nummers willekeurig werden geskipt. Een nummer speelt volledig af en het volgende wordt gewoon overgeslagen. Er werden geen 3 opeenvolgende nummers afgespeeld, telkens werd er wel eentje overgeslagen. Ik heb vanalles geprobeerd (van kanaal veranderen, nog maar eens verwijdert en toegevoegd) en uiteindelijk heb ik de router, de boost en al de sonos producten uit het stopcontact gehaald en daarna terug aangesloten, en toen was het probleem opgelost. Veel tijdverlies om per ongeluk 2 sec spotify op 2 plaatsen tegelijk af te spelen… Heeft hier nog iemand ervaring mee?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hi Wim, als je nog altijd dit probleem ervaart is mijn advies om direct nadat het probleem zich voordoet een diagnose te maken.

 

Volg graag de volgende stappen in de app om een diagnose te maken:
Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden.
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Stuur het nummer dat in beeld verschijnt plus een uitleg van je probleem naar support@sonos.com