Beantwoord

Problemen met tunein

  • 7 July 2018
  • 3 reacties
  • 2149 Bekeken

Ik krijg radio tunein niet aan de praat. Kan niet door muziek bladeren krijg ik als melding. Deed het eerder wel maar nu opeens niet meer. Heb kanalen reeds gewijzigd maar dat helpt niet. Heb diagnostische gegevens ingestuurd: 868256403. Hulp is welkom!
icon

Beste antwoord door Tim S 9 August 2018, 16:29

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is het probleem nu nog steeds aanwezig? En is het 1 specifiek radio station, of alle radio wil niet werken?
Indien het probleem nog aanwezig is, als je de Modem & Bridge & Speaker alle 3, een keer van het stroom af haalt en opnieuw aansluit, lost dit het probleem dan op of blijf je niet kunnen bladeren?
Werkt Spotify of andere internet gerelateerde muziek wel of geeft deze ook problemen?
Beste Tim,

Zeker geprobeerd maar helpt helaas niet. Spotify werkt prima. Het probleem is enkel de Radio TuneIn, ik kan geen radiostations meer beluisteren.
Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.